آمریکا به بانکداران در مورد معامله با ایران هشدار داد

دولت آمریکا ضمن هشدار به بانکداران خود و دیگر کشورها در مورد سرمایه گذاری در ایران اعلام کرد تحریم های این کشور هنوز لغو نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از مهر،دولت آمریکا اعلام کرد تحریم های ضدایرانی همچنان به قوت خود باقی است. طبق گزارش این روزنامه صهیونیستی، واشنگتن با اعلام این خبر به بانکداران آمریکایی و دیگر کشورها در مورد سرمایه گذاری و معامله با ایران هشدار داده است.

بر این اساس دولت «باراک اوباما» به شکل محرمانه به دولت های خارجی و بانکداران آمریکا هشدار داده تحریم های ضد ایرانی همچنان به قوت خود باقی است. وی همچنین شرکت های غربی را از شتابزدگی در سرمایه گذاری در صنعت نفت و دیگر بخش های اقتصادی ایران تا زمانی که تحریم ها برقرار است، برحذر داشته است.

هاآرتض می افزاید: وزارت خارجه آمریکا اخیرا پیامی محرمانه به سفارت خانه های خود در سراسر جهان ارسال کرده و بر این موضوع که تحریم های ایران همچنان به قوت خود باقی است، تاکید کرده است.

در این پیام آمده است که تحریم های ایران تا زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی موضوع پایبندی ایران به مفاد توافق اتمی را راستی آزمایی نکند لغو نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =