عبور یک‌میلیون و ۳۰۰هزار زائر اربعین از مرزها/ ازدحام جمعیت در مرز مهران

جانشین نیروی انتظامی گفت: تاکنون بیش‌ از یک‌میلیون‌ و سیصدهزار نفر از پایانه‌های مرزی کشور به‌منظور شرکت در گردهمایی عظیم اربعین حسینی(ع) عبور کردند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد نیز افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس،اسکندر مؤمنی اظهار داشت: روند بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به کشور آغاز شده و با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی در کنترل ترافیک مسیرهای رفت‌وبرگشت پایانه‌های مرزی را داریم.

وی افزود: تاکنون بیش‌ از یک‌میلیون‌ و سیصدهزار نفر از پایانه‌های مرزی کشور به‌منظور شرکت در گردهمایی عظیم اربعین حسینی عبور کردند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد نیز افزایش یابد.

جانشین نیروی انتظامی گفت: باید زائران با مسئولان انتظامی کشور ایران و عراق همکاری لازم را انجام داده و افراد فاقد روادید قانونی از تجمع نزدیک پایانه‌های مرزی کشور اجتناب کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مرز مهران با ازدحام جمعیت روبه‌رو است و توصیه می‌شود که زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان برای تردد استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز به‌منظور بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران وارد پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =