اطلاعیه بانک مرکزی درمورد پرداخت وجوه سپرده گذاران ثامن الحجج

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران روزیکشنبه در اطلاعیه ای از سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج که مبلغ سپرده آنان ۳۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریال است خواست به ترتیب برای دریافت وجوه خوداز۱۳بهمن، سوم و دهم اسفند ماه براساس رقم آخرکارت ملی به شعب بانک پارسیان سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در اجرای ابلاغیه بانک مرکزی پیرو اطلاعیه های صادره آن بانک، بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، پرداخت سپرده های خرد را به نحو ذیل انجام خواهد داد :
این بانک در مرحله نخست، از تاریخ ۱۳ بهمن بر اساس فهرست ابلاغی بانک مرکزی ج. ا. ا. پرداخت سپرده های مشتریان حقیقی تک امضاء را به شرح ذیل آغاز خواهد کرد :
دارندگان سپرده های تا سقف ۳۰ میلیون ریال، از تاریخ ۱۳/۱۱/۹۳ مطابق جدول زیر:
زمان مراجعه متقاضیان براساس رقم آخر(سمت راست) شماره ملی مراجعه به شعبه بر اساس تاریخ های اشاره شده به این شرح است :
(۹) ۱۳ / ۱۱/ ۱۳۹۴
(۸) ۱۵/ ۱۱ / ۱۳۹۴
(۷) ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۴
(۶) ۱۹ / ۱۱/ ۱۳۹۴
(۵) ۲۱ /۱۱ / ۱۳۹۴
(۴) ۲۵ / ۱۱ / ۹۴
(۳) ۲۷ / ۱۱ / ۱۳۹۴
(۲) ۲۸ / ۱۱/ ۱۳۹۴
(۱) ۲۹ / ۱۱/ ۱۳۹۴
(۰) ۱ / ۱۲/ ۱۳۹۴
روزهای ۲۲ و ۲۳ بهمن، شعب تعطیل بوده و ارائه خدمت به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع)، مجددا از روز ۲۴ بهمن تداوم می یابد.
دارندگان سپرده های تا سقف ۵۰ میلیون ریال، از تاریخ سوم اسفند و دارندگان سپرده های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، از تاریخ ۱۰ اسفند باید برای طی کردن مراحل دریافت سپرده های خود اقدام کنند.
واجدین شرایط بر این اساس به شعبه ذی ربط تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع) مراجعه و پس از دریافت گواهی مرتبط، با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه و گواهی مذکور، از تاریخ های اعلام شده فوق به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه نمایند.
در این اطلاعیه آمده است: در صورت عدم مراجعه سپرده گذاران در تاریخ های مشخص شده فوق، مراجعه در تاریخ های بعدی نیز امکان پذیر است.
زمان های مراجعه به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می گردد :
از شنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۱۲ الی ۱۸ در کلیه شعب
روزهای پنج شنبه: از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در کلیه شعب (به جز ۲۲ بهمن ماه)
روزهای جمعه: فقط در شعب شهرستان از ساعت ۸ الی ۱۳(به جز ۲۳ بهمن ماه)
همچنین سپرده گذاران محترم برای مشاهده و ثبت اطلاعات تکمیلی از تاریخ ۱۲ / ۱۱ / ۹۴ به تارنمای بانک پارسیان به نشانی www.parsian-Bank.ir و سامانه پیگیری و ثبت اطلاعات سپرده های تعاونی اعتبار ثامن الحجج (ع) مراجعه کنند. اطلاعات تکمیلی نیز متعاقبا از طریق همین درگاه به اطلاع خواهد رسید.
منبع: ایرنا

دیدگاهی در “اطلاعیه بانک مرکزی درمورد پرداخت وجوه سپرده گذاران ثامن الحجج

  1. خواهشا در خصوص موسسه ارمان طبس هم پیگیری کنید بیش از هزار نفر از همشهری های طبسی تو این موسسه حساب داشتن ویک ساله جوابگو و پول پرداخت نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =