روحانی: سود وام مسکن اولی‌ها از امروز یک رقمی می‌شود

رئیس جمهور با بیان اینکه سود وام مسکن اولی ها از امروز یک رقمی خواهد بود، گفت: تلاش دولت، تصمیم گیری خردمندانه بر مبنای ارزشها و منافع ملی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از خبرگزاری مهر،حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر دانش، اخلاص و فداکاری در خدمت به مردم بود، گفت: دستیابی به اهداف در گرو پایبندی به راه شهیدان رجایی و باهنر است

وی با بیان اینکه تا مردم را ولی نعمت خود ندانیم، موفق نخواهیم بود، افزود: ادب در برابر جامعه موجب سربلندی است.

رئیس جمهور مسئولیت را آزمایش الهی دانست و گفت: صداقت در عمل آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعصب بخشی نباید موجب دوری از انصاف باشد، تصریح کرد: اجرای قانون، همکاری و هم افزایی لازمه خدمت به مردم است.

روحانی افزود: تلاش دولت، تصمیم گیری خردمندانه بر مبنای ارزشها و منافع ملی است.

وی با بیان اینکه نقد باید منصفانه و توام با ارائه راه حل باشد، تاکید کرد: اینکه تصمیمات دولت تا این حد مورد بحث عمومی و رسانه هاست، سنت حسنه ای است که باید به سایر قوا و نهادها تعمیم یابد.

رئیس جمهور با تاکید براینکه نظام اداری باید محصول محور باشد، افزود: پیچیدگی های اداری باید برای گشایش امور مردم رفع شود.

وی اصلاح و تحول نظام اداری را ماموریت سازمان اداری و استخدامی نام برد و گفت: مردم را در طبقات و میزهای ادارات سرگردان نکنید؛ باید در یک نقطه به کار مردم رسیدگی شود

روحانی با اشاره به امضاهای طلایی آنرا فساد آفرین دانست و تصریح کرد: قبل از بگیر و ببند، باید مبانی فساد را از بین برد. دولت در برخورد با فساد به ریشه ها می پردازد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر دولت کاری جز برجام و یا طرح تحول سلامت نکرده بود، برای دستاورد سه ساله کافی بود، گفت: کفران نعمت و نادیده گرفت تلاش خدمتگزاران موجب خسارت به مردم است

وی آرامش بازار و رفع تنش های اقتصادی را از دستاورد بزرگ دولت نام برد و گفت:اینکه عده ای با پول بیت المال به امید ملت لطمه می زنند، به نفع چه کسی جز دشمن است؟ کشور متعلق به همه است و نه جناح خاص.

روحانی با بیان اینکه نه از وزارت کشاورزی، لااقل قدردان کشاورزانی باشید که خودکفایی گندم را رقم زدند، گفت: از کارمندان دولت قدردانی و دست کارگران و کشاورزان را می بوسم.

رئیس جمهور همچنین خبر داد: سود وام مسکن اولی ها از امروز یک رقمی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =