یوم‌الله ۹ دی تجلی عشق مردم به ولایت‌فقیه است/ برگزاری ۵۹ برنامه و نشست بصیرتی در هفته میثاق و بصیرت در مرند

فرمانده سپاه ناحیه مرند گفت: یوم‌الله ۹ دی تجلی عشق مردم به ولایت‌فقیه است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مرند، جواد قهرمان‌زاده شامگاه سه‌شنبه در نشست روشنگری و بصیرتی اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در مرند برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه جزو افسران جنگ نرم در حوزه رسانه هستند که آمادگی کامل برای  مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن را دارند.

وی در مورد عواملی که حماسه ۹ دی را ایجاد کردند، گفت: درایت و هوشمندی ولی فقیه در برخورد با فتنه عامل مهمی بود که موجب به‌ وجود آمدن یوم‌الله ۹ دی شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرند اضافه کرد: حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا و اهانت به مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) و همچنین خسارت‌هایی که به دولت و مردم در سال ۸۸ وارد شد، عامل مهم برای ایجاد حماسه ۹ دی بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده بودند، افزود: درایت رهبری و آگاهی مردم و اطاعت مردم از مقام معظم رهبری باعث شد دشمن نتواند به هدف خود برسد.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: در این هفته ۵۹ برنامه و نشست بصیرتی و روشنگری در مساجد و پایگاه‌های شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در پایان از اصحاب رسانه خواست در خصوص برنامه شهرستانی که پنج‌شنبه ۹ دی در حسینیه امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا و حاج آقا نعمت‌زاده امام جمعه مرند برگزار می‌شود، اطلاع‌رسانی کرده تا مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی باشکوه تمام برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =