توهین اصلاح طلبان طبسی به آیت الله هاشمی رفسنجانی/ توهین کننده به هاشمی رفسنجانی سخنران ویژه اصلاح طلبان برای جلسه ترحیم آیت الله

اصلاح طلبان طبسی با انتخاب سخنرانی که در سابقه خود توهین های مکرر به نظام ، رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی دارد سعی دارند مراسم ترحیم برای آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار کنند!

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، این روزها اصلاح طلبان و برخی دولتیها به بهانه برپائی مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال تزریق خوراک فکری خود به مردم هستند . حتی این مراسم ترحیم بیش از آنکه به منقبت گوئی از آیت الله هاشمی رفسنجانی و خدمات ایشان بپردازند بیشتر به توهین به گروه ها و جناح های دیگر بدل میشود .

البته در یک سیاست تعریف شده ای از سوی اصلاح طلبان ، ترحیم گیری برای آیت الله هاشمی رفسنجانی تبدیل به ابزاری برای نشاندن مردم پای صحبت عناصر فکری تندرو و افراطی گشته است و طبق همین سیاست جلسات کوچک و بزرگی در ظاهر برای ترحیم آیت الله و در باطن تبلیغ منویات فکری خود برپا میشود . گویا اینان که روزی آیت الله هاشمی رفسنجانی را عالیجناب سرخپوش نامیدند اکنون به دنبال استفاده از درگذشت آیت الله هم برای پیشبرد اهداف سیاسی خود هستند .

بر اساس همین سبک و سیاقی که گفته شد امروز به دعوت شورای اصلاح طلبان در شهرستان طبس، مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود که سخنران این مراسم شخصی اصلاح طلب به نام هادی قابل است .

اما هادی قابل که اصلاح طلبان استان وی برای سخنرانی مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کرده اند چه کسی است و چه سابقه ای دارد ؟

این فرد اتهامات سنگینی همچون اقدام علیه امنیت ملی ، تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی ، توهین به مقام معظم رهبری ، توهین رئیس قوه قضائیه و تعدادی دیگر از قضات را درکارنامه سیاه سیاسی خود دارد که در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شده و مدتی در زندان بوده است

هادی قابل فردی است که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به یک سال حبس تعزیری، به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۱۰ ماه حبس، به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به ۱۵ ماه حبس، به اتهام توهین به مقام معظم رهبری به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جزای نقدی بدل از حبس، به اتهام توهین به ریاست قوه قضاییه، دادستان عمومی و انقلاب تهران و سایر قضات به یکصد روز حبس تعزیری و به اتهام هتک حیثیت روحانیت به خلع لباس محکوم شد. ( این خبر را می توانید در اینجا ببیینید).

نکته قابل تامل دیگر اینکه شخصی که می خواهد در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، خدمات ایشان را بازگو کند چند سال قبل خودش توهین کننده به آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است

هادی قابل در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۴ نیز نامه ای سراسر توهین به رهبر معظم انقلاب نوشته و در آن به رهبر انقلاب و آیت الله هاشمی رفنسجانی توهین کرده است که دربخشی از نامه توهین آمیز خطاب به رهبر معظم انقلاب آمده است:

مسئولیت تمامی اوضاع کنونی کشور را در مرتبه‌ی اول بر دوش شما و در مرتبه‌ی دوم بر دوش آقای‌ هاشمی رفسنجانی می‌گذارم ( ٩ سال رئیس مجلس ، ٨ سال رئیس جمهور ، ٨ سال رئیس مجمع تشخیص مصلحت).

وی در بخش دیگری از نامه موهن خود در خصوص تشریح وقایع پس از انقلاب بر بی توجهی به قانون را در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی تاکید می کند . وی در این قسمت آورده است :

در انتخابات مجلس چهارم و پنجم و ریاست جمهوری آقای‌ هاشمی در دو دوره، بی‌توجهی به قانون و رد صلاحیت‌‌های مکرر و غیر قانونی، چه اثری جز روگردانی بیشتر مردم از انقلاب را درپی داشت. مگر این روند خسارت‌بار را مکررا نیازموده‌اید که هنوز هم بر تکرار آن ابرام می‌ورزید؟

این سخنان توهین آمیز بخشی از نامه هادی قابل است که وی به نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و آیت الله رفسنجانی توهین کرده است.

هدف اصلی از برگزاری جلسات بزرگداشت برای شخصیت های برجسته نظام، پاسداشت خدمات آنها و تبیین این خدمات به جامعه است که این کار معمولا با سخنران مراسم انجام می شود اما بهره گیری از سخنران هایی که در کارنامه خود اقدامات ضد انقلاب و رهبری و از طرفی شخص آیت الله رفسنجانی دارند، نه تنها نمی تواند خدمات یار دیرین امام و رهبری را به جامعه بیان کند بلکه این توهین به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

این طور به نظر می رسد که طیف اصلاح طلبان شهرستان طبس با دست به دامان شدن به موهنان به رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی و نظام جمهوری اسلامی قصد دارند این جریان را دوباره زنده کرده و در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد که این موضوع با بررسی سوابق این سخنران به راحتی به دست می آید.

به عبارتی دیگر، اصلاح طلبان طبسی با این اقدام خود و ترتیب دادن چنین جلسه ای به آیت الله هاشمی رفنسجانی توهین می کنند و اقدامات ارزنده ایشان برای نظام و انقلاب را زیر سوال می برند؟

دیدگاهی در “توهین اصلاح طلبان طبسی به آیت الله هاشمی رفسنجانی/ توهین کننده به هاشمی رفسنجانی سخنران ویژه اصلاح طلبان برای جلسه ترحیم آیت الله

  1. سلام دوستان..لطفا در اطلاع رسانی خود بیشتر تحقیق فرمایید..اتهامات وارده مخصوصا نامه به رهبری برادر وی یعنی احمد قابل نگارنده بوده!!!تشکر..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =