اردوگاه آموزشی جبهه النصره در سوریه منهدم شد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد که در حمله جنگنده‌ها و پهپادهای ارتش آمریکا به اردوگاه آموزشی تروریستهای «جبهه النصره» در سوریه ۱۰۰ تن از تروریست ها به قتل رسیده‌اند.

القاعدهبه گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله جنگنده‌های ارتش این کشور به پایگاه آموزش نظامی شاخه القاعده در استان «ادلِب»  سوریه نزدیک به ۱۰۰ تن از آنها را به قتل رسانده‌است.
«راشاتودی» به نقل از«جِف دیویس» سخنگوی وزارت دفاع گزارش داد که این «حمله دقیق» به اردوگاه آموزشی «شیخ سلیمان» تروریست های جبهه النصره را جنگنده‌های آمریکا و همچنین پهپادهای ارتش این کشور انجام داده‌اند.
«دیویس» همچنین افزود که انهدام این اردوگاه آموزشی تروریست های «جبهه النصره» عملیات آموزشی تروریست ها را مختل کرده و همچنین موجب دلسرد‌شدن گروهکهای تروریستی دیگر برای پیوستن به گروه القاعده در سوریه می شود.
سخنگوی پنتاگون ضمن تأکید بر اینکه آمریکا به عملیات خود برای نابودی کامل گروهک های تروریستی در سراسر جهان شدت می‌بخشد اظهار کرد که در عملیات هوایی جنگنده‌های آمریکا در سوریه در سال جدید نزدیک به ۱۵۰ تن از عناصر شاخه القاعده کشته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =