اعلام فراخوان بخش بین الملل جشنواره وقف چشمه همیشه جاری درکردستان

سنندج- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعلام فراخوان بخش بین الملل پنجمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در این استان خبرداد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با افزودن بخش میهمان به بخش های مختلف پنجمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری این جشنواره درسطح بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: فراخوان بخش بین الملل این جشنواره در رشته های کاریکاتور، نقاشی و تصویر سازی  اعلام شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان بخش هنرهای تجسمی این دوره از جشنواره از دهه وقف امسال اعلام شده است، عنوان کرد: وقف ریال اقتصاد مقاومتی، وقف و رفع نیازهای جامعه، وقف مشارکتی، وقف خرد، وقف بو ازدواج، وقف و اشتغال زایی، وقف و علم و تحصیل، وقف سلامت، وقف قرآن از جمله محورهای این جشنواره است.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ سنت حسنه وقف، معرفی اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان یک نهاد فرهنگی در بین هنرمندان جهان و نگاهی به تعریف وقف در بین کشورهای مختلف جهان درقالب هنر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان  بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل مفهومی و تکنیکی هنرمندان سراسر جهان در زمینه وقف، معرفی اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان یک نهاد فرهنگی در بین هنرمندان جهان،  ، کسب تجربه در خصوص برگزاری بین المللی جشنواره  از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

حجت الاسلام نوروزی اظهارداشت: هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را در رشته های نقاشی ریال کاریکاتور و تصویر سازی به دبیرخانه جشنواره به آدرس کردستان سنندج بلوار جانبازان ابتدای سایت اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان و یا به ایمیل waqfart@gmai.com ارسال کنند.

وی آدرس سایت جشنواره را http://kordestan.oghaf.ir ذکر و  بیان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا بیست بهمن به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =