بدمینتون‌باز شیرازی به عضویت تیم ملی ایران درآمد

رئیس هیات بدمینتون استان فارس از انتخاب بدمینتون‌باز شیرازی در تیم ملی بدمینتون ایران خبر داد.

عباس حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: محمد چهارمحالی بدمینتون‌باز شیرازی برای شرکت در بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون گرامیداشت دهه فجر به عضویت تیم ملی بدمینتون ایران درآمد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر از بیست‌ویکم بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز در تهران برگزار می‌شود که محمد چهارمحالی به‌عنوان تنها نماینده فارس در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۲۰ کشور فرانسه، لهستان، اسپانیا، افغانستان، اتریش، ایتالیا، دانمارک، سوریه، پرتغال، جمهوری آذربایجان، عراق، روسیه، ارمنستان، سنگاپور، اندونزی، سریلانکا، مالزی، هند، پاکستان و نیجریه به همراه جمهوری اسلامی ایران شرکت دارند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی بدمینتون و کنفدراسیون بدمینتون آسیا برگزار می‌شود، بیان داشت: در تقویم جهانی رشته بدمینتون این رقابت‌ها با عنوان فجر ایران ثبت‌شده و از سطح بالایی برخوردار است.

رئیس هیات بدمینتون استان فارس همچنین گفت: در این مسابقات، تانا بالان و محمد اندی مدیر و دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا از مالزی، ناها تای ناظر کنفدراسیون بدمینتون آسیا از کشور تایلند و هدام هامود از عراق به‌عنوان سرداور حضور دارند.

وی در پایان نیز اضافه کرد: فدراسیون بدمینتون تنها فدراسیون ورزشی کشور است که هم‌زمان با دهه فجر، رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون را به شکل منظم برگزار می‌کند که این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهانی این رشته ثبت‌ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =