باقری: پیش‌بینی نتیجه برای قهرمان المپیک هم سخت است/می‌توانم جزو ۸ نفر برتر باشم

ملی‌پوش تفنگ ایران می‌گوید این توانایی را دارد که در کاپ جهانی هند جزو ۸ نفر برتر قرار بگیرد.

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگار فارس؛ درباره وضعیت آمادگی‌اش جهت حضور در مسابقات جهانی هند اظهار داشت: تمرینات آمادگی‌ام بد نیست. روز پنجشنبه در مسابقات آزاد کشوری در رشته بادی شرکت کردم که نمره‌ام بد نبود. اگر بتوانم همین رکورد را در مسابقات جهانی بزنم، می‌توانم نتیجه‌ خوبی بگیرم. البته در رشته خفیف هم با توجه به محدودیت‌هایی که بود، تمرینات‌مان را همچنان ادامه می‌دهیم.

ملی‌پوش تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در کاپ جهانی هند چه نتیجه‌ای کسب کنید که با این شرایط فدراسیون برایت ایده‌آل است، تصریح کرد: من این امکان را در خودم می‌بینم که جزو ۸ نفر برتر باشم اما در ادامه، رقابت بین ۸ نفر شرایط خاصی دارد. حتی قهرمان المپیک هم نمی‌تواند در این خصوص پیش‌بینی کند.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی از ورزشکاران اعتقاد دارند تمریناتی که برگزار می‌شود برای مسابقات جهانی مساعد نیست، آیا این موضوع تأثیری در نتایج شما نمی‌گذارد، عنوان کرد: تأثیر که دارد و ما هم به جای پیشرفت، با این شرایط عقب‌گرد می‌کنیم اما باز هم انگیزه‌مان را از دست ندادیم و با تمام توانی که داریم در مسابقات جهانی شرکت می‌کنیم. امیدمان به خداست. کاری که از دست ما برمی‌آید همین است؛ خوب تمرین کردن و خوب مسابقه دادن.

ملی‌پوش تیراندازی ایران درباره اینکه تغییر و تحولات فدراسیون را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: این موضوع روی تمرینات ما تأثیر نداشته است. اواخر دوره هاشمی حتی اردوها هم نزدیک بود تعطیل شود اما زمانی که آقای مبینی آمد، شرایط بهتر شد.

باقری در ادامه درباره محدودیت‌هایی که برای اعزام تیراندازان به کاپ جهانی و بازیهای کشورهای اسلامی ایجاد شده، یادآور شد: افرادی که حذف شدند جزو بهترین‌ها بودند. هرچه بیشتر در مسابقات شرکت کنیم عملکرد بهتری خواهیم داشت. البته نکته‌ای که برایم باعث تعجب شد اینکه ما در خرداد کاپ جهانی بزرگسالان در آلمان را داریم. این در حالی است که شنیدم می‌خواهند جوانان را اعزام کنند در حالی که آنها مسابقات خود را در تاریخ دیگری پیش رو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =