تهویه پارکینگی باعث رقیق شدن دود در پارکینگ‌ها می‌شود/ دمنده بزرگترین تولید کننده فن در خاورمیانه است

بستانچی گفت: فن های تولیدی در شرکت دمنده کاملا تولید داخل می باشد اما سیستم تهویه پارکینگی بدلیل اهمیت ویژه موضوع وارداتی هستند چرا که نیاز به دقیق ترین استانداردها دارند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بستانچی در جمع خبرنگاران در دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری گفت: شرکت دمنده بزرگترین تولید کننده انواع الکتروفن و هواکش در خاورمیانه بوده که تنوع بیش از ۱۵۰ نوع محصول را تولید می‌کند و بیش از ۷۵۰ نفر را شاغل کرده است.

 

وی با معرفی شرکت دمنده و نحوه فعالیت این شرکت گفت: از ۱۰ سال پیش شروع به برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات مربوطه کردیم و از ۵ سال پیش استارت کار را زدیم. امسال توانستیم کارخانه جدیدمان را در شهرک صنعتی عباس آباد تاسیس کنیم. این کارخانه ۱۲۸هزار متر وسعت دارد که بزرگترین سایت تولیدی فن در خاورمیانه است. با تاسیس کارخانه جدید تعداد کارکنان به ۳۰۰۰ نفر خواهد رسید. بعد از تامین نیازهای کشورمان بدنبال صادرات به سایر کشورها بخصوص کشورهای همسایه هستیم.

 

بستانچی در مورد همکاری این شرکت با شرکت‌های بین المللی افزود: از سال ۲۰۱۴ مذاکرات خود را با شرکت اس اند پی آغاز کردیم. این شرکت بزرگترین تولید کننده انواع فن در جهان است که کارخانجات متعددی در اروپا و سایر کشورها دارد. همکاری ما با این شرکت در زمینه فن های تهویه پارکینگی می باشد. تهویه پارکینگی باعث رقیق شدن دود در پارکینگ ها می شود تا آتش نشان ها در زمان حریق بتوانند راحت تر حضور پیدا کرده و به اطفای حریق بپردازند.

 

وی در پایان گفت: فن های تولیدی در شرکت دمنده کاملا تولید داخل می باشد اما سیستم تهویه پارکینگی بدلیل اهمیت ویژه موضوع وارداتی هستند چرا که نیاز به دقیق ترین استانداردها دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =