استکبار جهانی در مصاف با جبهه اسلام بدنبال آشوب‌افکنی است/ دنبال تضعیف عمومی کشورهای اسلامی هستند

امام جمعه موقت بندرعباس با یادآوری سابقه آشوب‌افکنی غربی‌ها در کشورهای اسلامی، گفت: استکبار همواره به دنبال تضعیف کشورهای اسلامی بوده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: جریان استکبار در طول چند دهه اخیر تنها راه به استضعاف کشانیدن کشورهای اسلامی را در فتنه‌افروزی در این کشورها و انداختن آنها به جان هم دیده است و لذا ما شاهدیم که سران برخی کشورهای اسلامی نیز با وادادگی در برابر جریانات استکباری، به طور کامل در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی بیان کرد: با راه‌انداختن جریانات تروریستی در منطقه و حمایت مالی، نظامی و اطلاعاتی از آنها به ناگاه بخش‌های اعظمی از دو کشور سوریه و عراق را برای تروریست‌ها تصاحب کردند و حالا که نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای آزادسازی این مناطق از چنگال تروریست‌ها است، از ایران به عنوان حامی تروریست‌ها نام می‌برند که واقعا مایه شرمساری آنان است.

امام جمعه موقت بندرعباس عنوان کرد: اگر رشادت‌های ملت ایران در مبارزه با تروریست‌های داعش و … نبود، اکنون اغلب کشورهای عربی به دست داعش افتاده بود اما همچنان با پررویی و گستاخی از ایران بخاطر سیاست‌هایش در منطقه انتقاد می‌کنند و دقیقا منتقدان ایران در منطقه، وابسته به جریان تکفیری و سعودی هستند که خودشان داعش و تروریست‌ها را پرورش داده‌اند.

حجت‌الاسلام تقوی گفت: امنیت ایران چشمان بسیاری از بدخواهان ملت ایران را کور کرده است. همانانی که ادعای اثرگذاری در امنیت منطقه را دارند و سالانه میلیاردها دلار صرف باج دادن به غربی‌ها برای برقراری امنیت‌شان می‌کنند، اکنون در تأمین امنیت مردم خودشان مانده‌اند اما ملت ایران با اتکای به فرزندان خود توانسته امنیت پایدار را به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی در نقشه شوم استکبار برای جهان اسلام و منطقه گرفتار شده‌اند و راهی برای رهایی نمی‌یابند و همین مسأله باعث شده تا آنچه که غربی‌ها و صهیونیست‌ها به آنان دیکته می‌کنند را اجرا کنند.

امام جمعه موقت بندرعباس تأکید کرد: صیانت از امنیت کشور یک وظیفه همگانی است و ما باید با آگاهی و هوشیاری مراقب امنیت و اقتدار نظام اسلامی‌مان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =