فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه لرزه بر پیکر صهیونیست‌ها انداخت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نقشه آمریکایی- صهیونیستی خروج مسئله فلسطین از اولویت جهان اسلام را پیگیری می‌کند گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه لرزه بر پیکر صهیونیست‌ها انداخت.

رضاییبه گزارش طبس نیوز به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدابراهیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به کنفرانس حمایت از فلسطین اظهار داشت: این کنفرانس کشورهای مسلمانی را که حامی داعش برای تحقق اهداف صهیونیست‌ها بودند را خلع سلاح کرد.

وی افزود: این خلع سلاح شامل آن دسته از کشورهای مسلمان مانند عربستان، قطر و ترکیه می‌شود که با حمایت از داعش به‌دنبال تحقق اهداف صهیونیست‌ها در منطقه بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه این کشورها با عملکرد نامطلوبی که درمنطقه در قبال فلسطین داشته‌اند دیگر مشروعیت لازم را از دست داده‌اند و از آنجایی که در افکار عمومی ملت‌های مسلمان، محور حق جبهه مقاومت است امروز به جایی رسیدیم که بعضی از ملت‌ها حامی فلسطین را محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

رضایی بیان کرد: این کنفرانس که با همکاری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد تاثیر عمیقی داشت و بسیار در جوامع اسلامی نفوذ کرد و راهبردها و سیاست‌های خوبی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد مورد استقبال تمامی کشورهای مسلمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه این کنفرانس با کیفیت‌ترین اجلاسی بود که توانست با سخنرانی مقام معظم رهبری تاثیر عمیقی برروی شرکت‌کنندگان داشته باشد به‌طوری که نتیجه آن عزت و حقانیت محور مقاومت شد و همچنین سستی و آسیب‌پذیری و ضعف اسرائیل را به‌دنبال داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این کنفرانس با حضور ۸۰۰ نفر از شخصیت‌های برجسته علمی، افراد دارای نفوذ و جمعی از فرهیختگان از ۸۴ کشور تشکیل شد و تاثیرات خوبی داشت، برای زوال و نابودی صهیونیست‌ها نیاز به هوشیاری و اتحاد جوامع اسلامی داریم.

رضایی افزود: جبهه استکبار با هدایت آمریکا و مدیریت صهیونیست به‌دنبال خارج کردن موضوع فلسطین از محوریت موضوعات جهان اسلام بود که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته بود تا بستر لازم برای توسعه‌طلبی و سرزمین‌گشایی را برای اعمال نفوذ بیشتر و خاموش کردن صدای فلسطینی‌ها توسط صهیونیست فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =