تقدیر سازمان ملل از نقش برجسته ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر/ توافق ایران با نیوزلند برای واردات گوشت

تقدیر معاون دبیرکل سازمان ملل از نقش برجسته ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و خواسته نوه صدام از ترامپ درخصوص پس گرفتن جنازه پدر و عمویش از ایران از جمله موضوعاتی بود که طی ۲۴ ساعت گذشته در اخبار «ایران در جهان» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف ۲۴ ساعت گذشته به شرح ذیل می‌باشد:

مسکو: ایران و روسیه با توسعه پدافند موشکی آمریکا مخالفند

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور و ایران با توسعه پدافند موشکی آمریکا در صورت نادیده گرفته شدن منافع دیگر کشورها، مخالفند.

***

نوه صدام در نامه‌ای خطاب به ترامپ: جنازه پدر و عمویم را از ایران پس بگیرید

نوه دیکتاتور سابق عراق با نامه نگاری به رییس جمهور آمریکا ضمن ادعای این‌که جناز‌ه‌های پدر و عمویش در دست ایران است، خواهان کمک واشنگتن در این زمینه شده است.

***

تقدیر از نقش برجسته و پیشرو ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر

معاون دبیرکل سازمان ملل ضمن قدردانی از نقش برجسته ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر،‌ گفت: ایران در این زمینه همواره پیشرو بوده و ما هم باید کمک و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشیم تا با این جرایم مقابله شود.

***

به دنبال توسعه میادین نفتی "آب تیمور" و "منصوری" در ایران هستیم

معاون مدیر کل شرکت لوک اویل روسیه اعلام کرد در حال مذاکره با طرف‌های ایرانی برای توسعه میادین نفتی "آب تیمور" و " منصوری" هستیم.

***

صادرات نفت ایران به کره جنوبی ۳ برابر شد

براساس گزارش روزنامه کره‌ای یونهاپ، آمارهای دولتی کره جنوبی نشان داد واردات نفت خام این کشور در سال گذشته میلادی به نسبت سال پیش از آن به علت افزایش واردات از ایران پس از لغو تحریم‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

***

توافق نیوزلند با ایران برای صادرات گوشت گوسفند و گاو

پایگاه خبری ان بی آر نیوزلند از توافق میان این کشور با ایران برای صادرات گوشت و کیوی به ایران خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =