«صدای منو می شنوید!؟» آماده نمایش شد/تدارک برای حضور در فجر جهانی

حسن عباسی تهیه کننده «صدای منو می شنوید!؟» از آماده نمایش شدن این فیلم و تحویل نسخه ای از آن برای حضور در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت.

حسن عباسی تهیه کننده فیلم سینمایی «صدای منو می شنوید!؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: این فیلم آماده نمایش شده است و ما در حال حاضر مشغول رایزنی برای پخش این اثر هستیم، به همین منظور با گروه «هنر و تجربه» و حوزه هنری مذاکره کرده ایم و منتظر نتیجه این مذاکرات هستیم.

وی با اشاره به زمان اکران این اثر عنوان کرد: به نظرم تابستان یا اوایل پاییز بهترین زمان برای اکران این اثر است زیرا در آن زمان به هفته دفاع مقدس نزدیک می شویم و با توجه به محتوایی که این فیلم دارد می تواند تاثیرگذار باشد.

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: «صدای منو می شنوید!؟» را به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر هم تحویل داده ایم تا در صورت انتخاب در این جشنواره به نمایش در بیاید.

این فیلم قصه زندگی خانواده ای است که بعد از ۳۰ سال تکه هایی از پیکر فرزند آنها را که مفقودالاثر بوده است برای شان می‌آورند و ۲ استخوان و یک کلید از این شهید به دست شان می‌رسد. پدر و دختر این شهید در پی این هستند که این کلید چه رازی دارد و از همین جا داستان فیلم شروع می شود.

نگار عابدی، پرویز پورحسینی، مژگان بیات، حسن عباسی، سعید داخ، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، پیمان ادیبان کیا و لادن قناد بازیگران این فیلم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =