آغاز مرحله دوم عملیات تروریستها در «جوبر» دمشق؛ ارتش سوریه حملات تروریستها را دفع کرد

فیلق الرحمن به همراه سایر گروههای تروریستی حاضر در غوطه شرقی امروز مرحله دوم عملیات موسوم به «یا عباد الله أثبتوا» را در جوبر آغاز کردند که تا کنون همه حملات آنان دفع شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی یکشنبه گذشته به مراکز نظامی و ساختمانهای مسکونی اطراف منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق حمله کردند.

از همان ساعات آغاز عملیات برخی از منابع خبری معارض مدعی شدند که عناصر تروریستی توانستند گاراژهای منطقه «العباسیین» را اشغال کنند.

منابع خبری سوری صبح دوشنبه اعلام کردند که نیروهای سوری به عملیات خود در شمال جوبر ادامه میدهند و توانستند پس از پیشروی در کارگاه کراش، این منطقه را آزاد کنند.

نیروهای سوری روز گذشته موفق شدند همه نقاطی را که تروریستها بدان نفوذ کرده بودند آزاد کرد و همه تروریستها را از پای درآورند و وضعیت را به حالت عادی بازگرداند.

وبگاه خبری «عنب بلدی» که وابسته به معارضان است امروز سه شنبه اعلام کرد که گروه تروریستی «فیلق الرحمن» مرحله دوم نبرد موسوم به «یا عباد الله أثبتوا» را در دمشق آغاز کرده و مدعی شد که این گروه توانسته است از نظر آتشباری بر گاراژهای منطقه «العباسیین» و خیابان «فارس خوری» مسلط شده است.

خبرگزاری «سانا» نیز گزارش داد که در جریان شلیک خمپاره توسط تروریستهای جبهه النصره به منطقه «برزه» 12 نفر زخمی شدند.

از بامداد امروز تروریستهای النصره یک خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرده و قصد داشتند که به سمت شرکت برق و کارگاههای ریسندگی پیشروی داشته باشند که موفق به انجام این مسئله نشدند.

جنگنده های سوری نیز حملات گسترده ای به مواضع تروریستها در این منطقه انجام دادند که در پی آن چندین تروریست کشته و زخمی شدند.

شبکه خبری «الاخباریه» اعلام کرد که خبرهای رسانه های غربی و عربی درباره سیطره گروههای تروریستی بر میدان العباسین یا منطقه گاراژهای آن صحت ندارد.

یک منبع نظامی در این زمینه اعلام کرد که یگانهای ارتش سوریه تلاش تروریستها برای نفوذ به منطقه «المغازل» در شمال جوبر را ناکام گذاشتند و موفق شدند گروههای نفوذی را محاصره کرده اند.

فیلق الرحمن به همراه سایر گروههای تروریستی حاضر در غوطه شرقی از یکشنبه نبرد موسوم به یا عباد الله أثبتوا را آغاز کردند و قصد دارند منطقه جوبر را به «القابون» متصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =