هراس رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت نظامی ایران

رژیم صهیونیستی با اعتراف به ترس تل آویو از افزایش قدرت نظامی ایران، خواستار مهار افزایش قدرت ایران توسط روسیه و دیگر قدرت های بزرگ شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سرپرست وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی خواستار ممانعت روسیه و دیگر قدرت های جهانی در برابر افزایش قدرت نظامی ایران شد.

بر اساس این گزارش، «چاگای زوریل» در مصاحبه اخیر خود با رویترز، بار دیگر ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص ایران را تکرار کرده و مدعی شد که افزایش قدرت نظامی ایران به منزله تهدیدی علیه منطقه خواهد بود.

وی گفت: اکنون که ما در حال گفتگو هستیم، روابط ایران و روسیه در حال محکمتر شدن از قبل است. ایران مشغول تنظیم توافقنامه هایی قوی تر و محکم تر از قبل با سوریه در زمینه های گوناگون از جمله اقتصادی است تا پایگاه های زمینی و دریایی خود در سوریه را قوی تر کند.

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی افزود: لازم است روسیه و دیگر قدرت ها در جهت جلوگیری از این تهدید یعنی پایگاه نظامی زمینی و دریایی ایران در سوریه همکاری کنند.

وی همچنین با بیان این مدعا که روسیه، آمریکا و دیگر قدرت ها باید به این درک برسند که ایران منبع ثابت و اصلی اختلافات در منطقه است، بحران سوریه را عامل بر هم زدن توازن در برخی بخش های منطقه دانست و خواستار مهار این تغییرات شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =