میزبانی «جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی» از مزیت‌های فرهنگی تبریز ۲۰۱۸

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به میزبانی تبریز برای «سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی» گفت: این جشنواره با حضور بیش از ۸۰ هنرمند از ۴۰ کشور جهان ازمزیت‌ها و زمینه های موثری برای معرفی تبریز ۲۰۱۸ برخوردار است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه اظهار کرد: تبریز دربسیاری از هنرها از جمله خوشنویسی، نگارگری، قالیبافی  و … پیشتاز و صاحب سبک بوده است و این خود گواهی بر شایستگی این شهر برای میزبانی جشنواره بین المللی هنرهای اسلامی است.
وی ادامه داد: این موضوع موجب شده است که شهرداری تبریز میزبانی این جشنواره را به عنوان یکی از بسترهای مهم معرفی تبریز ۲۰۱۸ دانسته و آن را در ردیف بودجه خود قرار دهد.
حجت‌الاسلام حمیدی تاکید کرد: این اتفاق مقدمه زیبایی برای تبریز ۲۰۱۸ است تا ظرفیت‌ها و جایگاه فرهنگی و هنری تبریز از طریق اساتید و هنرمندان و کارشناسان حاضر در این جشنواره به حوزه های فکری و هنری کشورهای عضو انتقال یابد.
رئیس کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز ۲۰۱۸  نقش تبلیغی و ارتباطی و رسانه‌ای جشنواره را حائز اهمیت دانست و گفت: در واقع میتوان از شرکت کنندگان این جشنواره به عنوان سفیران فرهنگی و هنری یاد کرد.
وی، خاطرنشان کرد: «سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی» ۱۴ تا ۲۲ اردیبهشت با حضور ۸۰ هنرمند و صاحب‌نظر از بیش ۴۰ کشور جهان، با همکاری شهرداری تبریز و دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =