بارسلونا پس از گازگیری سوارس به دنبال منفعت طلبی بود!

مدیر اجرایی سابق باشگاه لیورپول انتقال مهاجم اروگوئه‌ای این تیم به بارسلونا را سخت‌ترین انتقال دوران کاریش دانست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از مسئولان سابق باشگاه لیورپول انگلیس از اتفاقات پشت پرده انتقال لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای لک لک‌ها در سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پرده برداشت.

آیان ایری، مدیر اجرایی سابق لیورپول انگلیس در مصاحبه با روزنامه میرر گفت: مسئولان باشگاه کاتالونیا از اتفاقی که برای سوارس با کیلینی در جام جهانی ۲۰۱۴ افتاد می‌خواستند به نفع خودشان استفاده کنند. آنها این اتفاق را بهانه کرده بودند تا از قیمت سوارس بکاهند.

مدیر سابق باشگاه لیورپول در پاسخ به اینکه سخت‌ترین انتقال بازیکن در زمان حضورتان در لیورپول کدام بوده است، گفت: انتقال سوارس به بارسلونا سخت‌ترین آنها بود. زیرا در باشگاه لیورپول اصلا رغبتی برای از دست دادن او نبود. به علاوه این موضوع حادثه گاز گرفتن این بازیکن در جام جهانی این کار را سخت‌تر کرد.

وی افزود: به یاد دارم که قبل از اتمام بازی اروگوئه و ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۴، مدیر باشگاه بارسلونا به من زنگ زد و این تماس تنها به خاطر گاز گرفتن سوارس بود. او در پشت تلفن به من گفت: دوستم، سوارس بازیکن رقیب را گاز گرفته است به نظرت قیمت و ارزش این اتفاق چه قدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =