مسابقات آسیایی امسال سطح بالاتری خواهد داشت/ هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی است

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: امسال بدون شک مسابقات آسیایی با توجه به طرح اتحادیه جهانی سطح بالایی خواهد داشت.

افشین بیابانگرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایطش برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: شرایطم نسبت به جام تختی و جام جهانی بهتر شده و از آمادگی مناسبی برخوردارم.

وی ادامه داد: با توجه به طرح اتحادیه جهانی و سیدبندی کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، بسیاری از کشتی‌گیران مطرح مجبور هستند برای کسب امتیازات لازم، در  مسابقات قاره‌ای به میدان بروند. همین موضوع بدون شک باعث بالا رفتن سطح مسابقات نسبی به دوره‌های قبل می‌شود. شاید در گذشته بسیاری از قهرمانان مطرح تمایل زیادی به حضور در مسابقات آسیایی نداشتند، اما حالا مجبورند در این رقابت‌ها به میدان بروند. 

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: تیم جوانی داریم که تمرینات خوبی پشت سر گذاشته است. سال گذشته با ۴ مدال طلا قهرمان شدیم، اما امسال کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم هم من و هم تیم بتوانیم از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کنیم.

بیابانگرد خاطرنشان کرد: حریفان خوبی از کشورهای کره جنوبی، ازبکستان، قزاقستان و ژاپن دارم که با خیلی از آنها کشتی گرفته‌ام. آنها هم بدون شک با آمادگی بالایی گام به رقابت‌ها می‌گذارند، اما تمام هدف من ابتدا ارائه عملکردی مناسب در قهرمانی آسیا و سپس موفقیت در مسابقات انتخابی است تا صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی پاریس شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =