کره شمالی: اسرائیل تهدیدی برای صلح جهان است

وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رهبر کره شمالی در بیانیه‌ای تهدیدآمیز به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما هرگز به کسی که به شأن و کرامت رهبران و فرماندهان ما لطمه می‌زند، رحم نمی‌کنیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبستان، در پی اظهارات توهین‌آمیز «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی را فردی «دیوانه و تندرو» خطاب کرد، وزارت امور خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای هشدارآمیز، رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد: ما اظهارات این رژیم را چالشی جدی برای پیونگ یانگ به‌شمار می‌آوریم و پیام ما این است که ما هرگز به کسی که به شأن و کرامت رهبران و فرماندهان ما لطمه می‌زند، رحم نمی‌کنیم.
این وزارتخانه تأکید کرد: رژیم صهیونیستی باید پیش از اینکه هر حرفی درباره رهبر کره شمالی «کیم جونگ اون» بزند، دو بار فکر کند و گرنه مجازات ما سخت است و هرگز به احدی رحم نمی کنیم. 
کره شمالی همچنین در بیانیه خود به رژیم صهیونیستی به علت دراختیار داشتن سلاح هسته ای و اشغال سرزمین فلسطین حمله و اعلام کرد: رژیم صهیونیستی، تنها رژیم در خاورمیانه است که به طور غیرقانونی با نظارت آمریکا سلاح هسته ای دارد.
وزارت خارجه کره شمالی، موضع رژیم صهیونیستی «ترفند بدی» برای منحرف کردن افکار عمومی جهان نسبت به جنایت ها و خسارت هایش به صلح در خاورمیانه است.
گفتنی است،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد رهبر کره شمالی اعلام کرد: سیاست های وی به امنیت منطقه و ثبات بین المللی خسارت می کند.
لیبرمن همچنین جونگ اون را رهبری افراطی برای جامعه ای بنیادگرا توصیف کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =