عملکرد غیرقابل پیش‌بینی برخی فرنگی‌کاران در هند و باکو

شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزودی در نشست ویژه‌ای به عملکرد تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی خواهد پرداخت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، عیار واقعی شاگردان علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تا حد زیادی بعد از حضور در دو میدان بین المللی اخیر مشخص شد و مطمئنا کادر فنی این تیم می تواند با شناخت بیشتری از پتانسیل موجود به رقابتهای جهانی بیاندیشد.

تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا توانست قهرمان شود و نفرات اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی هم توانستند در برخی اوزان به خوبی از پس وظایف خود برآیند، اما هر دو تیم اعزامی به این میادین با افت و خیزهای محسوسی همراه بودند.

حسین ملاقاسمی، عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ترکیب تیم های اعزامی به این مسابقات را بارها با توجه به نظر کادر فنی و همچنین شناخت از توان بچه ها، بررسی کردیم. ما در برخی از اوزان به هیچ عنوان پیش بینی باخت و حذف ملی پوشان را نمی کردیم و البته در مقابل در برخی اوزان هم فکر نمی کردیم چنین نتایج خوبی حاصل شود.

وی تصریح کرد: مطمئنا عملکرد اعضای این دو تیم با دقت و جزئیات کافی در نشست شورای فنی بررسی و نقد خواهد شد تا بتوانیم به خوبی تا رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ پاریس نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: محمدعلی گرایی و یوسف قادریان توانستند نمره قبولی بگیرند که البته برخی از ملی پوشان دیگر هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. اما نفراتی مثل مهدی زیدوند، محمد نوربخش، مهدی علیاری، رسول گرمسیری و پژمان پشتام نتوانستند در حد و اندازه های خود ظاهر شوند.

ملاقاسمی در پایان حضور فرنگی کاران در این دو رویداد بین المللی را بسیار مطلوب و سازنده ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم در این دو مسابقات به شناخت خوبی از بچه ها و همچنین نتایج برنامه های کادر فنی برسیم. امیدوارم بتوانیم بعد از رقابتهای انتخابی تیم ملی که اواسط تیرماه برگزار می شود، برترین نفرات را شناسایی و تیم قدرتمند و مدعی را راهی رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ پاریس کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =