عبادی: حریف آمریکایی‌ام کلکسیونر مدال‌های جهانی است/تا بازی‌های آسیایی به اندازه کافی وقت داریم

ملی‌پوش کامپوند ایران با ابراز رضایت از رکوردهایش در کاپ جهانی شانگهای گفت: من از رکوردهایم راضی بودم. در ترکیه هم نتیجه خوب بگیرم به فینال فینالیست‌ها صعود می‌کنیم.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایجش در کاپ جهانی شانگهای اظهار داشت: با وجود اینکه مدال نگرفتیم، اما روی هم نتایج بد نبود. امتیازهای خوبی داشتیم و رنک من از ۲۲ به ۸ رسیده است.

وی افزود: رکوردهایم خوب بود، اما مدال گرفتن کار راحتی نیست. تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به دوره قبل بیشتر بود و ما کار راحتی در این کاپ جهانی نداشتیم. تیم کامپوند ایران جزو ۴ تیم برتر جهان است، اما بقیه کشورها نیز برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

عبادی در پاسخ به این سوال که یک کماندار آمریکایی باعث حذف وی در مرحله یک چهارم شد، عنوان کرد: رقیبم معروف به کلکسیونر مدال‌های مختلف است. هم من و هم پریسا براتچی توسط نمایندگان آمریکا حذف شدیم.

کماندار کشورمان با اشاره به مرحله بعدی این مسابقات گفت: ترکیه میزبان مرحله دوم است. با توجه به امتیازات خوبی که من و براتچی گرفتیم اگر در ترکیه هم خوب نتیجه بگیریم می‌توانیم در فینال فینالیست‌ها شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که می‌توان برای مسابقات ترکیه انتظار مدال داشت، یادآور شد: هیچ وقت نمی‌توان پیش‌بینی کسب مدال داشت، چرا که مسابقات جهانی میدان راحتی نیست، اما ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. مسابقات آسیایی هم راحت نیست؛ در کاپ جهانی شانگهای هند در کامپوند تیمی قهرمان شد. این کشور ۴ سال است که با ما رقابت می‌کند. کره‌ای‌ها هم عالی بودند و در واقع باید بگویم کشورهای آسیایی خیلی خوب کار می‌کنند. ما هم باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

ملی‌پوش کامپوند ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فکر می‌کنید ایران دوباره بتواند مدال طلای بازی‌های بازی‌های آسیایی را تکرار کند، خاطرنشان کرد: تا بازی‌های آسیایی جاکارتا ۱.۵ سال فرصت داریم و به اندازه کافی وقت هست. از طرفی تا شروع این مسابقات ما در رقابت‌ها و اردوهای مختلفی شرکت می‌کنیم و امید کسب مدال در بازی‌های آسیایی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =