صالحی‌زاده: فقط برای طلا به هند رفته بودم/ حضور خادم انگیزه زیادی به ما داد

دارنده مدال طلای وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: فقط برای کسب مدال طلا به هند رفته بودم.

سیدمصطفی صالحی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه با تمرینات خوب و برنامه‌ریزی مناسبی که کادر فنی انجام داده بود بهترین عملکرد را در مسابقات داشتم و خوشحالم که مزد زحماتم را گرفتم و پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی دادم. 

وی ادامه داد: با وجود قرعه سختی که داشتم خوشبختانه به بهترین نتیجه ممکن رسیدم چون فقط برای طلا رفته بودم. دیدار اول مقابل حریف باتجربه قزاق بسیار سنگین بود. در مسابقه دوم نیز کشتی‌گیر هندی را شکست دادم و در نیمه‌نهایی مقابل حریف چینی که پیش از این او را برده بودم، به پیروزی رسیدم و در فینال هم حریف کره‌ای را با امتیاز عالی شکست دادم.

دارنده مدال طلای وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تصریح کرد: برنامه‌های کادر فنی را روی تشک پیاده کردم و برای همه حریفان برنامه داشتیم. در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف چینی نمی‌خواستم خودم را خسته کنم و انرژی‌ام را برای فینال نگه داشتم، اما اجازه ندادم حریف از چنگم خارج شود. 

صالحی‌زاده درباره برنامه‌اش برای آینده گفت:‌ تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و کسب مدالی خوشرنگ در این رقابت‌هاست. البته ابتدا باید از سد حریفان قدرتمند داخلی در مسابقات انتخابی بگذرم؛ حریفان سرسختی دارم که عبور از آنها کمتر از مدال جهانی نیست. 

وی در پایان با تشکر از مربیانش گفت: از رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی که با حضورش در کنار تیم کشتی فرنگی به فرنگی‌کاران انگیزه داد تشکر می‌کنم. او بارها با صحبت‌هایش با من و سایر بچه‌ها به ما روحیه داد و انگیزه زیادی از حضورش گرفتیم. از کادر فنی تیم ملی و مربیان خودم علی رسن، روح‌الله ده‌ملایی، مهدی گندمگون، علی همت و داود آقاجاری تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =