رقابت پاروزنان در نیمه نهایی/ صعود چهار قایق به مرحله دوم

مرحله نیمه نهایی رقابتهای قایقرانی کاپ دو جهان در مجارستان در حالی دنبال شد که چهار قایق ایران مجوز حضور در فینال های B و C را کسب کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، رقابتهای قایقرانی آبهای آرام کاپ دو جهان در سگد مجارستان عصر جمعه پنجم خردادماه با برگزاری مسابقات در بخش نیمه نهایی دنبال شد. در مرحله مقدماتی که صبح امروز برگزار شده بود شش قایق ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در این بین دو قایق ایران به فینال  B و دو قایق به فینال  C رسیدند. 

آرزو حکیمی که در مسابقه امروز صبح مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود در این مرحله و در ماده  کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر بانوان ششم شد و به فینال B راه یافت. اما حکیمی در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر بانوان نهم شد و از راهیابی به فینال بازماند. 

فرزین اسدی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان هفتم شد و راهی فینال C شد.  کیا اسکندانی در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان ششم شد و به فینال C راه یافت. آتنا رئوفی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رده سوم قرار گرفت و راهی فینال B شد.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی و احمدرضا طالبیان ششم شدند و به فینال C راه یافت. در کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان کیا اسکندانی و علی اجاقی در رده هفتم قرار گرفتند و از راه یابی به فینال بازماندند.

این مسابقات با رقابت قایقرانان کشورمان در سگد مجارستان ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =