موسوی: باید نقاط ضعف مان را پوشش دهیم تا در آینده نتیجه بهتری بگیریم/ شرمنده مردم و هواداران والیبال شدیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در مسابقات پیش رو نقاط ضعف را پوشش دهیم و انشاالله در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمد موسوی در پایان دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال گفت: شاید بدبین ترین هوادار تیم ملی نیز چنین شرایطی را برای تیم ملی والیبال کشورمان متصور نبود.

وی با بیان اینکه بازیکنان خیلی خوب کار و تمرین کرده بودند، گفت: در مجموع بچه ها تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند و زحمات زیادی برای آماده سازی خود کشیده بودند، اما برخی مواقع نمی شود، قدرتمندترین تیم های جهان نیز شکست را تجربه می کنند و تنها چیزی که می ماند افسوس این ناکامی هاست.

مدافع میانی تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید به دنبال دلایل این نتایج و شکست ها باشیم، گفت: هر بخشی از والیبال که ایرادی دارد، باید مشکلاتش را برطرف کنیم تا نتایج روز به روز ضعیف تر نشود، باید زودتر جلو این ایرادها گرفته شود و به قول معروف ترتیب اثر دهیم تا شاهد نزول والیبال ایران نباشیم.

موسوی تصریح کرد: شرمنده مردم و هواداران شدیم، بازی ایران و آمریکا در ابتدای هفته سوم آنگونه که می خواستیم، پیش نرفت و در ادامه امیدها از بین رفت و در دیدار با لهستان و روسیه نیز شرایط آنگونه که می خواستیم، پیش نرفت. نمی دانم چی بگویم، فقط از مردم و هواداران تشکر می کنم و به آن هایی که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آمدند و تیم ایران را حمایت کردند، خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: باید در مسابقات پیش رو نقاط ضعف را پوشش دهیم و انشاالله در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

مدافع میانی تیم ملی درباره عملکرد جوانان در مقابل روسیه گفت: بازیکنان جوان در این مسابقه خیلی خوب کار و بازی کردند، اما برخی مواقع زورمان به برخی تیم ها نمی رسد. هر چند تغییراتی در تیم روسیه بوجود آمده است، اما نمی توان گفت که این تیم روسیه نیست. روسیه آمریکا را سه بر دو و لهستان را سه بر صفر شکست داده بود و تیم قدرتمندی بود.

موسوی در پایان گفت: تیم ایران مقابل روسیه پایاپای بازی کرد و در لحظات آخر ست ها روی کم تجربگی یک سری از پوئن ها را از دست داد. در مجموع بازیکنان جوان عملکرد امیدوار کننده ای داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =