مشارکت گسترده هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در روزقدس و نماز عید فطر

بوشهر – رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از مشارکت گسترده هیئت‌های مذهبی استان در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر خبر داد و گفت: امت اسلامی در روز جهانی قدس حماسه دیگری را رقم می‌زنند.

نوشاد نوشادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز جهانی قدس روزی بزرگ در سراسر جهان است و امت اسلامی در این روز وحدت و همدلی خود را به خوبی به سراسر جهان نشان می‌دهد.

وی انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس را ابتکار راهبردی، تاریخ‌ساز و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره) دانست و اضافه کرد: هر ساله شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس هستیم و امسال نیز بار دیگر این حضور خود را اثبات خواهند کرد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر بیان کرد: مردم ولایت مدار، دین دار و استتکبارستیز استان بوشهر همواره در صحنه حاضر هستند و هیچگاه صحنه را خالی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه نابوده غده سرطانی اسرائیل از مهمترین اولویت‌های مردم مسلمان جهان است، تاکید کرد: با وحدت و همراهی همه امت اسلامی، نابود رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است.

نوشادی با دعوت از همه مردم برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهان قدس، افزود: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده خواهند داشت و در خلق این حماسه بزرگ مشارکت می‌کنند.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع در روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر نیز حضوری پرشور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =