راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی و آزادیخواهی مسلمانان است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی، آزادیخواهی وحدت مسلمانان جهان در برابر زورگویی های استکبار جهانی است.

محمدرضا خباز روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با دعوت مردم روزه دار و خداجوی سمنان به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود : این روز به یادماندنی و ارزشمند از گوهرهای ماندگار و ارزشمند معمار کبیر انقلاب است که باید آحاد جامعه و مسلمانان آن را قدر بدانند.
وی اظهارداشت : روز جهانی قدس روز همبستگی ملت سرافراز ایران و سایر مردم آزادیخواه جهان با مردم مظلوم فلسطین است.
وی خاطرنشان کرد : در دوران انقلاب اسلامی، مشارکت و حضور حماسی مردم در این راهپیمایی خود جوش ، هرساله پرشور تر از دوره قبل برگزار می شود و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز استقبال مردم از این فریضه الهی بی نظیر خواهد بود.
استاندار سمنان با بیان این که همبستگی مسلمان به دلیل جنگ و آشوب در چند کشور خاورمیانه باید بیش از پیش افزایش یابد ، گفت : مردم ایران اسلامی در روز قدس با حضوری پرشور سیلی محکم دیگر بر صورت یاوه گویان و استکبار جهانی می زند.
خباز تصریح کرد : همواره مردم متدین و مومن استان سمنان در مقاطع حساس انقلاب اسلامی با عزمی راسخ و مثال زدنی در صحنه حاضر بودند و این امر نشان دهنده اعتقاد راسخ آن ها نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: امروز مسلمانان جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستند و راهپیمایی روز قدس اتحاد مردم را برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی دوچندان می کند.
وی اضافه کرد : مشارکت پرشور مردم در این حماسه ملی و جهانی تیری بر قلب های دشمنان نظام اسلامی است و در روز قدس مردم ایران همصدا با مردم نقاط مختلف جهان نوای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را سرمی دهند.
راهپیمایی روز قدس همزمان در ۹۰۰ شهر ایران اسلامی و ۸۰ کشور دنیا، از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیر ۹۶ در ۶۵ نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
۶۰۲۶/۷۳۳۹
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =