دبیرکل انصارالله یمن از بی توجهی کشورهای عربی در قبال فلسطین انتقاد کرد

تهران- ایرنا-‌ دبیرکل جنبش مردمی انصارالله یمن از کوتاهی و بی توجهی کشورهای عربی در قبال آرمان فلسطین انتقاد کرد و خواستار گرامیداشت روز جهانی قدس از سوی مردم کشورش شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» پنجشنبه شب در آستانه گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: در سومین سالگرد حمله متجاوزان به یمن از مردم کشورم می خواهم با شرکت در مراسم روز جهانی قدس در صنعا و دیگر استان‌های کشور این روز را گرامی دارند.
وی به توطئه صهیونیست‌ها علیه فلسطین و کوتاهی کشورهای عربی در این زمینه و تبدیل آنها به ابزاری در جهت خدمت به طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:آمریکا و اسرائیل به نظام سعودی و نظام های هوادار آن صرفا همان نگاه ترامپ را دارند که گفت عربستان گاو شیرده است و ما آن را می دوشیم و هنگامی که شیرش تمام شود آن را سر می بریم.
بدرالدین الحوثی خطاب به مقام های سعودی افزود: آنها به شما نگاه ابزاری دارند تا زمانی که از بهره کشی از شما بی نیاز شوند.
وی هدف آمریکا در این زمینه را بازیچه قراردادن ملت‌های مسلمان، غارت اموال و ایجاد تفرقه میان آنها دانست و بر ایستادگی در برابر هرگونه توطئه‌‌ای تاکید کرد.
دبیر کل جنبش انصارالله خطاب به سعودی ها گفت به مصلحت شماست که به سیاست های خصمانه در قبال کشور همسایه خود یمن پایان دهید چرا که این به نفع خودتان و منطقه است.
وی یادآورشد که اندیشه تکفیری و گروه‌هایی که زیر پوشش آن فعالیت دارند خطرناکترین چیزی است که اکنون امت اسلامی با آن رو به رواست.
شبد**۱۴۸۰**۱۰۱۰
مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار:حسن معظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =