سرگروه تیم بانوان با پیروزی آغاز کرد

تکواندوکار سنگین وزن تیم بانوان کشورمان با برتری مقابل نماینده اسلوونی کار خود را در رقابتهای قهرمانی جهان با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، در ادامه مبارزات روز چهارم از  بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، اکرم خدابنده در وزن ٧٣+ کیلوگرم در اولین پیکار «وولینویچ» از اسلوونی را شکست داد و راهی دور دوم شد. وی دور بعد باید با «بریسیدا آکوستا» از مکزیک با رنکینگ ۵ دنیا و مدال برنز پان امریکن مبارزه کند.

فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم بعد از  یک دور استراحت، «سعید المصطفی» نماینده سودان را ۲۵ بر ۵ شکست داد و راهی دور بعد شد. وی در مرحله بعد «الماس موکامیروف» از قزاقستان را پیش رو دارد. 

از تیم ۱۴ نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابتها تاکنون ۵  تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که  آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند.ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

این دوره از رقابتها که با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =