جلسه کادر فنی با چکی ها برای رفع مشکلات جوانان

اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان برای رفع مشکلات میزبانی علیه ایران جلسه ای را با مسئولان برگزار کننده رقابت ها برگزار کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال جوانان ایران برای برگزاری مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان امروز از شهر چسکه بوجویتسه به شهر برنو آمد تا در جمع ۸ تیم برتر جهان به رقابت بپردازد.

ایران تنها تیمی است که در هتلی غیر از هتل اصلی رقابت ها اسکان پیدا کرده است؛ ضمن اینکه کیفیت و کمیت غذاهای هتلی محل اسکان تیم ایران چندان مطلوب نیست که این امر اعتراض کادر فنی تیم ایران را به همراه داشت.

اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران (علیرضا طلوع کیان و اکبر محمدی) جلسه ای را با مسئول سازماندهی مسابقات در شهر برنو برگزار کرده و شرایط برای او توضیح دادند.

کادر فنی تیم ملی ایران در این جلسه اعتراض خود از نحوه میزبانی در مرحله دوم، جدا کردن هتل تیم ایران از دیگر تیم ها و کیفیت پایین غذایی هتل محل اقامت خود را اعلام کرد. در پایان این جلسه چک ها تضمین کردند که پس از این شرایط برای تیم ایران بهتر خواهد شد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ایران در مرحله دوم باید در گروه E  با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کند. در دیگر گروه این مرحله هم تیم های روسیه، کانادا، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =