تمام نگاه‌ها به جدال انتخابی است/شایسته ترینها راهی جهانی می‌شوند

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد تاکید کرد تمام نگاه و توجه شورای فنی و متولیان فدراسیون به رقابتهای انتخابی است.

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اهمیت فرایند انتخابی تیم ملی برای گزینش و اعزام بهترین تیم به رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه گفت: مطمئنا مهمترین اتفاق سال جاری، حضوری قدرتمند در رقابتهای جهانی است، چراکه این مسابقات بزرگترین رویداد پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو تلقی می شود و بسیاری از مدعیان با مهره های جوان و جدیدی وارد کارزار می شوند.

وی تصریح کرد: شورای فنی تیم های ملی هم با توجه به این موضوع در نظر دارد دقت و توجه خاصی روی رقابتهای انتخابی داشته باشد تا در نهایت بهترین ها از این مصاف داخلی گزینش شوند و تیم ششدانگ و قدرتمندی راهی فرانسه شود.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: آنچه مسلم است اجرای دقیق و بی چون و چرای فرایند انتخابی تیم ملی و تاکید بر حضور تمامی مدعیان واجد شرایط در این مسابقات در راس امور قرار دارد و در واقع هر کشتی گیری که ادعای رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارد باید از فیلتر انتخابی رد شود.

محبی با اشاره به حضور بزرگان و عنوان داران کشتی آزاد در رقابتهای انتخابی پیش رو گفت: طبق اعلام شورای فنی، حتی مدال داران جهانی و المپیک هم در این مسابقات به میدان خواهند رفت که این موضوع نشان از فرایند قانونی رسیدن به ترکیب تیم ملی است. البته جوانان باانگیزه و آینده داری هم مجوز حضور در رقابتهای انتخابی را دارند که جدال این جوانان با کشتی گیران باسابقه و عنوان دار می تواند بسیار حساس و دیدنی باشد.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه کشتی بر آن است تا تیم توانمندی با رعایت قانون انتخابی راهی رقابتهای جهانی شود و مطمئنا تمهیداتی اتخاذ خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود و شایسته ترین نفرات راهی فرانسه شوند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با حضور تمامی مدعیان در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

این در حالیست که در این مسابقات، آزادکاران عنوان‌دارانی همچون حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، بهنام احسان پور، سید احمد محمدی، میثم نصیری، مصطفی حسین خانی، علیرضا کریمی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی در کنار جوانان باانگیزه به مبارزه خواهند پرداخت.

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۱۷ فرانسه در روزهای ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه در شهر پاریس برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =