امروز خون ایرانیان و روس‌ها در سوریه با هم ریخته می‌شود

کرمانشاه- سفیر روسیه در ایران گفت: امروز ایران و روسیه در سوریه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و خون ایرانیان و روس ها در سوریه با هم ریخته می شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، لوان جاگاریان در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری اظهار داشت: همکاری های نظامی و سیاسی ایران و روسیه بسیار  تنگاتنگ است و امروز ایران و روسیه در سوریه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و خون ایرانیان و روس ها در سوریه با هم ریخته می شود.

 وی گفت: در این سفر پیشنهاد واردات موقت گندم به ایران به منظور تبدیل به آرد و سپس صادرات به کشورهای ثانویه داده شده که برای ما جذاب است و به آن پرداخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین در این سفر خواهرخواندگی بین شهرهایی از روسیه با کرمانشاه مطرح شد که بسیار جالب است.

سفیر روسیه در تهران یادآور شد: استان های مازندران و تهران به منظور برقراری ارتباط با روسیه داوطلب هستند و تاکنون اقدام های مطلوبی را انجام داده اند.
جاگاریان پیشنهاد داد که کرمانشاه با استان چیلامیس روسیه که در منطقه اورال جنوبی قرار دارد و یکی از استان های پیشرفته روسیه است ارتباط خواهر خواندگی برقرار کند.

وی تاکید کرد: ما در سفارت در چارچوب امکانات خود می توانیم اگر نیاز به روادید برای سفر هیات هایی از کرمانشاه به روسیه باشد، روادید را به سرعت صادر کنیم.

سفیر روسیه در تهران یادآور شد: پس از سقوط جنگنده ما در سوریه روابط روسیه با کشور ترکیه دچار مشکل شد اما ایران نتوانست به خوبی پس از این اتفاق وارد بازار روسیه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =