بازدید پوتین از کالینگراد و افتتاح سایت نیژنی گورود

رئیس جمهوری روسیه جهت ارزیابی آمادگی میزبانی کالینگراد از جام جهانی ۲۰۱۸ به این شهر سفر کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین سفر کاری به شهر کالینگراد جهت بازدید از نحوه بازسازی فرودگاهی که برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیش‌بینی شده، داشته است.

وزیر حمل و نقل روسیه ، فرماندار کالینگراد و چند تن دیگر از مقامات دولتی و محلی، رئیس‌جمهور روسیه را در این بازدید همراهی کردند. 

آلیخانوف یکی از مشاوران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت: راه‌اندازی فرودگاه کالینگراد اهمیت زیادی برای میزبانی مطلوب این شهر از جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد داشت.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ حاکی از آن است که سایت رسمی شهر نیژنی گورود به‌عنوان یکی از شهرهای میزبان این رقابت‌ها افتتاح  شد.

واسیلی شانستف، فرماندار شهر نیژنی گورود با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: ما هم‌اکنون سایت رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ را به صورت رسمی راه‌اندازی کردیم که بسیار زیبا و دارای اطلاعات بسیار کاملی است. در این سایت امکان خرید بلیت و تهیه پاسپورت هواداری نیز وجود دارد.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با شرکت ۳۲ تیم در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =