تیم فوتسال دانش آموزان کردستان در مسابقات جهانی شرکت نمی کند

سنندج – معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در راستای آرمان های نظام و دفاع از مردم مسلمان فلسطین در این مسابقات فوتسال دانش آموزان جهان شرکت نخواهند کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، افشین خوشگوار ظهر امروز در آیین تجلیل از تیم فوتسال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان که با حضور عوامل اداره و تیم دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با ارائه گزارش از عملکرد دانش آموزان در مسابقات ورزشی، گفت: کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال دانش آموزی کشور توسط دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه یکی از مهمترین عنواین است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه بنیان قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزی استان در سطح کشوری از سال ۹۳ با برگزاری اولین لیگ استانی فوتسال دانش آموزی گذاشته شد، گفت: یکی از اهداف برگزاری این لیگ، کسب عنوان قهرمانی بعد از سه سال فعالیت بود که به حمد لله این هدف امروز تحقق پیدا کرد.

خوش گوار ضمن تقدیر  از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان ، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و سایر شهرستانها از برنامه های ورزش دانش آموزی ، این موفقیت را تبریک گفت و از زحمات کلیه دست اندرکاران تشکر کرد.

وی با بیان اینکه طبق روال مرسوم قهرمان مسابقات فوتسال دانش آموزی کشور هر ساله به مسابقات جهانی اعزام می شود، گفت : با عنایت به برگزاری مسابقات جهانی دانش آموزی به میزبانی رژیم غاصب صهیونیستی، دانش آموزان استان در راستای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مسلمان فلسطین در این مسابقات شرکت نخواهند کرد و انتظار داریم این تیم در یکی از تورنمنت های بین المللی شرکت نماید.

گفتنی است، چندی پیش تیم فوتسال متوسطه دوم  استان کردستان با پیش رو گذاشتن تمامی حریفان عنوان قهرمانی مسابقات دانش آموزی کشور را بدست آورد و جواز حضور در مسابقات دانش آموزان جهان را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =