جوانان باانگیزه ایران در اندیشه شگفتی‌سازی/ در انتظار پاسخ اعتماد

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی از ظهر فردا دوشنبه به میزبانی کشور فرانسه آغاز می شود که چهار فرنگی‌کار ایران، امشب در مراسم وزن‌کشی حضور می‌یابند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که روز گذشته وارد شهر پاریس میزبان رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ شد باید طی روزهای دوشنبه و سه شنبه به میدان برود. شاگردان علی اشکانی که تیمی جوان و کم تجربه، اما باانگیزه ای را تشکیل داده‌اند، روزهای سختی را پیش رو دارند و باید نشان دهند، اعتماد به جوانان می‌تواند ضمن آینده‌سازی، شگفتی‌ساز هم باشد.

طبق برنامه رقابتهای قهرمانی کشتی فرنگی جهان، محمدعلی گرایی ، سعید عبدولی، حسین نوری و مصطفی صالحی زاده به عنوان نمایدگان ایران در اوزان ۷۱، ۷۵، ۸۵ و ۹۸ کیلوگرم، ساعت١٩:۴۵ تا ٢٠:١۵ امشب در مراسم وزن کشی این رقابتها به روی باسکول می روند.

بدین ترتیب رقبای نمایندگان ایران مشخص و این نفرات از ظهر دوشنبه وارد کارزار جهانی خواهند شد.

در این جمع چهار نفره که نخستین نمایندگان ایران در رقابتهای جهانی فرانسه خواهند بود، تنها سعید عبدولی از تجربه و پختگی برخوردار است و تمام نگاه ها برای مدال آوری در روز نخست به او دوخته شده است. البته سه فرنگی کار دیگر نیز با توجه به حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا می توانند رقبای سرسختی برای مدعیان خارجی و نامدار کشتی فرنگی جهان باشند. به ویژه محمدعلی گرایی که بارها اعلام کرده تشنه حضور در رقابتهای جهانی است و قصد دارد جایگاهش را در تیم ملی تثبیت کند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز دوم رقابتهای جهانی نیز چهار نماینده دیگر را به میدان خواهد فرستاد که طی آن مهرداد مردانی،محمد الیاسی،یوسف قادریان و شهاب قوره جیلی از ظهر سه شنبه در اوزان ۵۹، ۶۶، ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

برنامه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۹ مرداد

۱۹:۴۵ تا ۲۰:۱۵ وزن کشی اوزان ۷۱ ، ۷۵ ، ۸۵ ، ۹۸ کشتی فرنگی

دوشنبه ۳۰ مرداد

۱۲:۳۰ تا ۱۹:۳۰ مسابقات مقدماتی اوزان۷۱ ، ۷۵ ، ۸۵ ، ۹۸ کشتی فرنگی

۱۹:۴۵ تا ۲۰:۱۵ وزن کشی اوزان ۵۹ ، ۶۶ ، ۸۰ ، ۱۳۰ کشتی فرنگی

۲۱:۳۰ تا ۲۴ مسابقات فینال و رده بندی  اوزان ۷۱ ، ۷۵ ، ۸۵ ،  ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی

سه شنبه ۳۱ مرداد

۱۲:۳۰ تا ۱۹:۳۰ مسابقات مقدماتی اوزان ۵۹ ، ۶۶ ، ۸۰ ، ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

۲۱:۳۰ تا ۲۴ مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =