شاید سال ۲۰۱۸ دوباره کشتی بگیرم/ خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: اگر شرایط مساعد باشد، شاید سال ۲۰۱۸ برگردم و دوباره کشتی بگیرم.

قاسم رضایی در خصوص انتخابش به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران اطهار داشت: قرار است این کمیسیون به عنوان پیشنهاد دهنده در برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های کشتی کشور کمک کند و نظرات و پیشنهادات ورزشکاران که داخل اردو و بیرون اردو هستند را بگیرد تا فدراسیون موفق‌تر بتواند به کار خود ادامه دهد. خود من ۱۲ سال در اردو‌های تیم ملی بودم و با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کردم، اما ما می‌خواهیم ورزشکاران ما به عنوان مثال بیمه داشته باشند. متاسفانه گاهی حقوق ورزشکاران قطع می‌شود و چیزی به عنوان پاداش در نظر گرفته نمی‌شود که باعث می‌شود کشتی گیران انگیزه خود را از دست بدهند، اما ما می‌خواهیم آنها همیشه در کورس قهرمانی باشند و تجربیات خود را در اختیار دیگران هم بگذارند.

وی درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا که با کسب شش مدال طلا و دو نقره همراه بود، افزود: علی اشکانی مدت زیادی نیست که آمده، اما در این یک سال عملکرد خوبی داشته است. تیم ملی در مسابقات جهانی پاریس که اخیرا برگزار شد به مقام نایب قهرمانی رسید و این نشان از درایت بالای اشکانی دارد. البته کشتی فرنگی مسیر خودش را پیدا کرده و چند سال است که رو به جلو حرکت می‌کند و همین موفقیت اخیر در بازی‌های داخل سالن آسیا نشان از همین موضوع دارد. من فکر می‌کنم که ما حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم و باز هم به موفقیت برسیم.

رضایی درباره انتخاب اهواز به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ کشتی فرنگی، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان برگزار شد که من از نزدیک شاهد آن بودم و مسابقات بسیار زیبا و خوبی بود. خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است. همان طور که مازندران و شیراز هم فرنگی کاران خوبی دارد و من فکر می‌کنم که باز هم مسابقات خوبی را در اهواز شاهد باشیم.

این فرنگی کار در مورد وضعیت خودش یادآور شد: من قبلا هم گفته بودم که در سال ۲۰۱۷ کشتی نمی‌گیرم و می‌خواهم استراحت کنم، اما اگر شرایط مساعد باشد، شاید سال ۲۰۱۸ برگردم و دوباره کشتی بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =