واردات شامپو ۵۳ میلیاردی شد+ جدول

براساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال بیش از ۵ هزار تن شامپو از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی پنج ماهه نخست سال جاری، در این مدت بیش از ۵ هزار و ۵۸ تن شامپو از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم شامپو به کشور، ۱۶ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۷۶۷ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۶۰۶ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است شامپو از ۱۵ کشور جهان وارد شده است که در این بین اولین و بزرگترین صادرکننده شامپو به ایران ، ترکیه بوده است به طوریکه با فروش بیش از ۳ هزار و ۲۴ تن شامپو در پنج ماهه نخست سال ، بالغ بر ۵ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۶۹۰ دلار درآمد کسب کرده است.

بعد از ترکیه، کشور فرانسه دومین صادرکننده شامپو به کشور بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۴ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۹۶ دلاری را به خود اختصاص داده است.

در این میان کشور آلمان با صادرات ۳۴۱ تن شامپو به ایران سومین فروشنده بوده است که درآمد ۲ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۶۳۷ دلاری را کسب کرده است.

براساس این گزارش در پنج ماهه نخست سال جاری از کشور‌های اسپانیا، اسلوونی، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان، چین، کانادا، مجارستان، یونان و دیگر کشورها نیز شامپو وارد ایران شده است

واردات شامپو 53 میلیاردی شد+ جدول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =