آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی دموکراسی غیرقابل اعتمادترین کشوراست

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی دموکراسی در جهان، غیرقابل اعتمادترین کشور است و نشان داده هیچگونه پایبندی به انجام تعهدات بین المللی خود ندارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در مراسم پایان برنامه های هفته نیروی انتظامی و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای اراک اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای حفظ و صیانت از نظام و انقلاب خون های زیادی تقدیم شده و این رشادت ها بود که امروز اقتدار جمهوری اسلامی را در منظقه و جهان رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز شهدا در بین ما زنده هستند چراکه عزت، قدرت و ایستادگی ما از جانفشانی ها و ایثارگری های آنها نشات می گیرد و ملت ایران این راه را ادامه می دهند

وی ادامه داد: دشمن بالاخص آمریکا طی دهه های اخیر همواره نشان داده به فکر دسیسه است و هیچگونه پایبندی به تعهدات و پیمان های خود ندارد بنابراین باید هوشیار بوده و اعتماد نکنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که کشورهایی همچون آمریکا صحبت از دموکراسی می کنند اما در عمل پیاده کننده سیاست های استکباری هستند، عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود در برجام نمونه بارزی در این رابطه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظام اسلامی هرگز در مقابل زورگویی های قدرت های استکباری سر خم نمی کند و همواره در مقابل این ظالمان با تمام توان ایستاده است.

با اشاره به هفته نیروی انتظامی خاطرنشان ساخت: جان بر کفان نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از تعهد و ایمان، توانسته اند امنیت را به خوبی در جای جای ایران اسلامی برقرار کرده و با تقدیم شهدای بسیار در این عرصه نشان دادند در انجام تکالیف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در راستای آرمان های امام و شهدا، با عزم راسخ و ایستادگی طی دهه های اخیر ثابت کرده که در برابر جنایات مستکبران ذره ای کوتاه نمی آید و از مقاومت دست برنمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =