بیانیه جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس در محکومیت اظهارات ترامپ/ اعتماد به اروپاییان، راه‌ حل مشکلات نیست

گروه سیاست و اقتصاد: در پی اظهارات توهین‌آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس طی بیانیه‌ای اظهارات توهین‌آمیز ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:‌«یاوه‌گوئی‌های تکراری و بدون سند رئیس جمهور دیکتاتور آمریکا لکه ننگی دیگر بر دولت‌های آمریکا و حامیان آن‌هاست.

وقایع تاریخی مختلف در اذهان ملت‌های جهان از خیانت و خونخواری، نقض مکرر معاهده‌های جهانی و حمایت‌های مستقیم از تروریسم جهانی، روشن و آشکار است وتحریف تاریخ و جغرافیا و بی‌احترامی به ملت‌ها از چنین دیکتاتورهائی دور از ذهن نیست.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن محکومیت قاطعانه این چنین سرمستی‌های حیوانی و حمایت همیشگی از جبهه مقاومت بالاخص سپاه مقتدر انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور از همگان به ویژه برخی مسئولان زودباور خواهان است پس از مشاهده مجدد دست‌های چدنی این مستکبرین، راه مقاومت و تکیه بر نیروهای با ارزش درونی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

ضمناً تجربه نشان داده است اعتماد به دولت‌های اروپائی نیز راه حل مشکلات نیست، چرا که این دول، جز به منافع خود نمی‌اندیشند و در مواقع حساس، حمایت از آمریکا را بر حمایت از ایران ترجیح می‌دهند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =