علت برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان؛ قلعه‌نویی با من تماس گرفت

استاندار اصفهان گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دیدارهای خانگی ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان صورت گرفته و به مدیران ۲ باشگاه نیز شد که اگر مشکلی در هزینه‌ها باشد حاضر به مشارکت هستیم.

رسول زرگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره انتقال دیدارهای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، اظهار داشت: ورزشگاه نقش‌جهان متعلق به کل استان اصفهان است البته در این راه فولاد مبارکه با ایثارگری خود منابع کافی را برای تکمیل این ورزشگاه تأمین کرد.

وی تصریح کرد: طی صحبت با مدیر عامل فولاد مبارکه بر این موضوع تأکید شد که امکان برگزاری دیدارهای بقیه تیم‌های اصفهان نیز در این ورزشگاه فراهم شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن در تماس با بنده دغدغه خود را برای برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در داخل شهر اصفهان مطرح کرد و اعلام کرد برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در شهر قم مناسب نیست.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم نیز در این زمینه صورت گرفته و دیدارهای مد نظر ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان صورت می‌گیرد و به مدیران ۲ باشگاه نیز اعلام شد که اگر مشکلی در هزینه‌ها باشد حاضر به مشارکت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =