وحشت ترامپ از سپاه ناشی از پیروزی‌های جریان مقاومت است

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: ترامپ با هجمه علیه سپاه نشان داد که از پیروزی‌های جریان مقاومت و شکست تروریستها در سوریه و عراق وحشت‌زده شده است.

ماموستا احمد شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اظهارات ابلهانه، خصمانه و ضدایرانی دونالد ترامپ اظهار داشت: ترامپ با هجمه علیه سپاه نشان داد که از پیروزی‌های جریان مقاومت و شکست تروریستها در سوریه و عراق وحشت‌زده شده است.

وی گفت: نیروهای سپاه برای دفاع از امنیت مردم ایران با تمام وجودشان در مقابل تروریست‌ها ایستادند و امروز حامیان تروریست‌هایی که می‌خواستند امنیت ملت ما را سلب کنند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحشت‌زده شدند.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه نیروهای تکفیری داعش در سوریه و عراق با تلاش جریان مقاومت زمین‌گیر شدند عنوان کرد: همه بر این باور هستند که این پیروزی جریان مقاومت به‌ برکت هوشیاری سپاه پاسداران و تدابیر مقام معظم رهبری بوده است.

شیخی با بیان اینکه فرستادن بررسی توافق برجام به کنگره از سوی ترامپ به نوعی عقب‌نشینی آمریکا در مقابل ایران محسوب می‌شود بیان کرد: کنگره نمی‌تواند از برجام بیرون بیاید و به احتمال زیاد در کنگره تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع می‌کنند زیرا خروج از برجام برای آمریکا بسیار مشکل است.

وی با اشاره به اینکه برجام یک توافق بین‌المللی است عنوان کرد: آمریکا نمی‌تواند به طور یکجانبه به آن پشت پا بزند زیرا سایر کشورها به ویژه پنج کشور دیگر طرف مذاکره ایران به حساب می‌آیند.

امام جمعه ثلاث باباجانی با بیان اینکه اظهارات سخیف ترامپ تکرار مواضعی است که از گذشته نیز دولتمردان آمریکایی ابراز کرده‌اند، بیان کرد: اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر عداوت و دشمنی دولتمردان این کشور با جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

وی با اشاره به عدم تائید برجام از سوی ترامپ و ارجاع آن به کنگره برای تصمیم‌گیری درباره این موضوع، افزود: تاکنون مدیرکل آژانس بین‌المللی ۸ گزارش درباره نحوه اجرایی شدن برجام ارائه کرده که در تمامی آنها به پایبندی ایران به تمام توافقات انجام شده، اذعان کرده است.

شیخی اظهار کرد: به کار بردن کلمه خلیج عربی از سوی ترامپ به خاطر جلب رضایت کشورهای خلیج و مرتجع عرب بوده زیرا همه جهان می‌دانند که کشور ایران به طور کامل بر خلیج فارس کنترل و سلطه دارد و این گزافه‌گویی‌ها از سوی ترامپ مورد تمسخر جهان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =