بهنام فر: من به این تیم اطمینان داشتم/ امیدوارم شرمنده مردم نشوم

سرمربی تیم کاراته جوانان گفت: به شاگردان خود اطمینان داشتم و می‌دانستم از این میدان سخت با دست پر خارج می‌شوند و مرا رو سفید می‌کنند.

مهران بهنام فر با بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به اسپانیا گفت: رقابتهای جهانی در سطح فنی فوق العاده‌ای برگزار شد و به دلیل آنکه انتظار چنین روز سختی را داشتم، در جریان اردوهای آماده سازی سخت تمرین کردیم و به قولی برای موفقیت در میدان جهانی، جهانی تمرین کردیم و خدا را شکر دو نماینده ما به دیدار نهایی راه پیدا کردند. 

وی افزود: هر ۵ نماینده تیم جوانان استحقاق حضور در دیدار نهایی را داشتند. این تیم از هر لحاظ آماده بود و آنها هم که بازنده تاتامی را ترک کردند هر آنچه در توان داشتند بکار گرفتند و واقعا جنگیدند. از قبل گفته بودم که سه فینالیست خواهیم داشت که دوتای آن محقق شد و یکی را نیز در ثانیه های پایانی از دست دادیم. 

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: همه نفرات با سخت ترین قرعه مواجه شدند و با پیروزی برابر بهترین های دنیا و نفرات برتر رنکینگ جهانی بازی به بازی پیش رفتند تا به بازی نهایی رسیدند. همانطور که گفتم اینجا مسابقات جهانی است و همه رقبا با بهترین شرایط به میدان آمدند. 

بهنام فر در پایان گفت: خدا را صدها هزار بار شاکر که بازهم مثل همیشه به من لطف داشت. من به همراه همکاران در کادر فنی برای این تیم خیلی زحمت کشیدیم و معتقدم هنوز هم کار تمام نشده، ان شاءالله عصر جمعه با سه مدال که دوتای آن باید طلا باشد کار خود را به پایان خواهیم برد. 

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان روز پنجشنبه در تنریف اسپانیا پیگیری شد که تیم ۵ نفره جوانان ایران در بخش پسران عملکرد موفقی داشت. باربد صداقت و مجید نیکوهمت به دیدار نهایی راه پیدا کرده و قاسم برخو نیز به دیدار رده بندی رسید تا عصر جمعه برای کسب مدالهای طلا و برنز رودروی رقبای خود به میدان بروند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =