تور نخلستان‌گردی در نگین سبز استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر – رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: تور نخلستان‌گردی در منطقه آب‌پخش به عنوان نگین سبز استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، فرخ عباسی عصر چهارشنبه در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: شهر آبپخش یکی از زیباترین شهرهای استان بوشهر است که به نگین سبز استان بوشهر معروف شده است.

وی افزود: وجود مناطق سنتی، باستانی و مذهبی در شهر آبپخش و نهرهای روان آب، زیبایی خاص و منحصر به فردی به شهر آبپخش بخشیده است.

رئیس شورای شهر آبپخش بیان داشت: طراحی کوچه هایی در بافت فرسوده شهر به سبک قدیم، نصب تابلوهای گردشگری در جاده های شهری و بین شهری، اجرای المان هایی در شهر که بیانگر سنت های قدیم است، حراست و نگهداری از پل قدیم محله بهرام آباد شهر آبپخش که از سال ۱۳۱۷ تاکنون در حال استفاده است، معرفی نخل و نخلداری در استان بوشهر حمایت از تورهای گردشگری و راهنمایی آنها به سمت آبپخش و احداث مقبره نادم از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم آبپخش است.

شناساندن آبپخش به ایران و جهان

مسئول کمیسیون گردشگری، محیط زیست و سلامت شورای شهر آبپخش نیز در این نشست اظهار داشت: باید تلاش کنیم آبپخش را با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری نه تنها در استان و کشور بلکه در جهان مطرح کنیم.

بهرنگ عباسی افزود: شناساندن آبپخش به ایران و جهان دست یافتنی است و تک تک شهروندان آبپخشی باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی بیان داشت: شورای شهر آبپخش تلاش می کند با استفاده از نظر نخبگان و صاحب نظران،آبپخش را با تمام زیبایی هایش به جهانیان معرفی کنند و مطمئن باشید با همت والا و تلاش فراوان این مهم دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =