رویدادهای خبری سه شنبه ۳۰ آبان در استان کردستان

سنندج – ایرنا – برگزاری سمینار گزارش زلزله سرپل ذهاب و درس هایی برای ایمن سازی شهرها و روستاهای کردستان، همایش بزرگداشت روز جهانی شهرسازی و ششمین کارگروه محصولات سلامت محور مهمترین رویدادهای خبری سه شنبه ۳۰ آبان در استان کردستان است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا، سمینار گزارش زلزله سرپل ذهاب و درس هایی برای ایمن سازی شهرها و روستاهای کردستان ساعت ۱۰ صبح در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
**
همایش بزرگداشت روز جهانی شهرسازی دیگر برنامه خبری در این استان است که برگزاری آن ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان برنامه ریزی شده است.
**
ششمین جلسه کارگروه محصولات سلامت محور نیز ساعت ۱۱ صبح در سالن جلسات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی (روبروی هتل شادی) برگزار خواهد شد.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۰۱۰۵ و ۳۳۲۸۸۶۸۳ به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر ۳۳۲۸۸۶۸۲ ارسال کنند.
کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) نیز به آدرس IRNASANANDAJ@ و اینستاگرام هم به آدرس IRNAKURD در دسترس است.
گزارش این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) به آدرس http://www.irna.ir/kurdistan منتشر خواهد شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اولین و تنها خبرگزاری رسمی کشور است که در سال ۱۳۱۳ برابر با ۱۹۳۴ میلادی به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی راه اندازی شد.
۳۰۳۴/۹۱۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =