شکست داعش در بوکمال به معنای پایان کار این گروهک تروریستی است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: گروهک تکفیری داعش دیگر به انتهای راه رسیده و توانایی اشغال کشورهای اسلامی را ندارد.

داعش به انتهای راه رسیده استولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آزاد سازی بوکمال در سوریه اظهار کرد: اظهار کرد: هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی تضعیف کشورهای منطقه است که این هدف را با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی دنبال می‌کند. 

وی افزود: آمریکا با پرورش داعش توانست در یمن، عراق و سوریه به اغتشاش بپردازد و خسارت‌های زیانباری را به این ملت‌ها تحمیل کند اما در نهایت تمامی سیاست‌هایش در حمایت از داعش شکست خورد. 

نانواکناری با بیان اینکه براساس آمارهای رسمی تمامی مناطق کشور عراق و سوریه آزاد شده‌اند، تصریح کرد: با ورود مشاورانی از ایران، عراق و سوریه و به لطف خدا سنگرهای داعش یکی پس از دیگری در اختیار نیروهای جبهه مقاومت قرار گرفت. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: تمام تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای متشنج کردن منطقه و به انزوا کشیدن ایران انجام می‌گرفت که نقش محوری نیروهای ایران در عراق و سوریه این توطئه را خنثی و پیروزی بزرگی نصیب ملت و دولت ایران و محور مقاومت کرد.

وی با اشاره به اینکه شکست داعش در بوکمال به معنای پایان این گروهک تروریستی است، ادامه داد: گروهک تکفیری داعش دیگر به انتهای راه رسیده و توانایی اشغال کشورهای اسلامی را ندارد، داعش اندیشه‌ای در منطقه تحت عنوان دین به وجود آورد لذا ایران و محور مقاومت باید بکوشند اندیشه اسلام افراطی که این گروهک تروریستی در منطقه بسط داده است را از میان ببرند تا به امید خدا ریشه داعش به صورت کامل خشکیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =