حضور به موقع سردار سلیمانی در منطقه علت اصلی پیروزی جبهه مقاومت بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: حضور به موقع سردار سلیمانی در منطقه و متحد کردن نیروهای مردمی و نظامی در سوریه و عراق از عوامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت برابر داعش بود.

مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرباز ضمن عرض تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت و از بین رفتن داعش، اظهار داشت: خبر نابودی داعش این نطفه نحس آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا باعث شد بار دیگر همه جهان به قدرت وحدت مسلمین پی ببرند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز افزود: حضور به موقع سردار سلیمانی در منطقه و متحد کردن نیروهای مردمی و نظامی در سوریه و عراق از عوامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت برابر داعش بود.

وی با تاکید بر اینکه کمک مستشاری جمهوری اسلامی ایران مانع پیروزی داعش شد، بیان کرد: داعش در واقع  فتنه‌ای برای نابودی اسلام واقعی بود اما وحدت به موقع اقوام و مذاهب در سوریه و عراق و حضور فرماندهانی چون سردار سلیمانی در جمع رزمندگان مقاومت موجب شکست تمامی نقشه‌های استکبار شد.

مولوی رسولی‌زاده ادامه داد: نباید پس از نابودی داعش تصور کنیم فتنه جدیدی در کار نیست؛ استکبار جهانی همواره به دنبال طراحی نقشه‌های جدید برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.

این عالم اهل سنت تحولات جدید خاورمیانه و فشار سیاسی عربستان برای استعفای نخست وزیر لبنان را آغازگر فتنه‌های جدید دانست و گفت: اگر تنها اتفاقات سال جاری را مرور کنیم به روشنی به برخی از این فتنه‌ها می‌رسیم که قتل عام مسلمانان میانمار، ادامه کشتار زنان، مردان و کودکان بی‌گناه یمن، اقدامات عجیب آل سعد و سخنان گستاخانه ترامپ نمونه‌ای کوچک از این فتنه‌هاست.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جهان اسلام، تصریح کرد: نابودی داعش مصداق خوبی برای نمایش قدرت وحدت میان کشورهای اسلامی است که این مهم باید در فتنه‌های پیش رو نیز مورد توجه قرار گرفته و به عنوان راهکار اول برا مقابله با استکبار از آن استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =