داعش یکی از ابزار آمریکا برای “۳۰ سال” فتنه‌انگیزی در منطقه بود

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: پایان کار داعش آمریکایی ها را وادار به دنبال کردن راه حل هایی جدید برای فتنه انگیزی ۳۰ساله درمنطقه سوق داد.

سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار با اشاره به پایان کار داعش در منطقه اظهار داشت: گروه ترویستی داعش که ساخته دست آمریکا، صهیونیست و برخی کشورهای مرتجع منطقه بود، یکی از بزرگترین خطراتی بود که نه تنها جهان اسلام  بلکه بسیاری از ملت‌های جهان را تهدید می‌کرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: نابودی داعش دستاوری بسیار بزرگ برای جهان است و مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب این شکست نه تنها موجب نابودی داعش شد بلکه شکست سیاست‌هایی بود که به دنبال تکه تکه کردن منطقه بودند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در اظهار نظرهای خود تاکید داشتند که شکست و نابودی کامل داعش ۳۰ سال زمان می‌برد و در واقع این نگاه را داشتند که ۳۰ سال جنگ و درگیری و در پی آن اختلاف در منطقه ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها زمانی که احساس کردند عمر داعش رو به پایان است بلافاصله فتنه‌انگیزی‌های جدیدی در منطقه به وجود آوردند و مسئله اقلیم کردستان عراق در ادامه سیاست‌های اختلاف‌افکنی آنها بود که با تدیبر دولت و ملت کردستان عراق پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =