خبرگزاری «آنا» یونان: سکوت بی سابقه رسانه های داعشی

آتن- ایرنا- خبرگزاری رسمی یونان (آنا) یونان روز پنجشنبه نوشت: دستگاه تبلیغاتی و رسانه های متعلق به گروه تروریستی داعش در ۲۴ ساعت گذشته بطور کامل ساکت شده اند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یونان ( آنا) در ۲۴ ساعت گذشته دستگاه تبلیغاتی داعش بطور بی سابقه ای در خاموشی مرگبار به سر می برد.
براساس این گزارش دستگاه تبلیغاتی گروه تروریستی داعش از زمان ظهور آن به طور مرتب از عملیلت نظامی این گروه تروریستی درعراق، سوریه و جاهای دیگر گزارش منتشر می کرد و اقدامات جنایتکارانه خود را از طریق رسانه های خود به صورت تصویری و یا صوتی از مرکز حکمت این گروه منتشر می کرد.
براساس گزارش روزنامه کاتی مرینی، گروه داعش طی سال های اخیر که بر مناطق زیادی درعراق و سوریه تسلط یافته بود، هم اکنون تمام تصرفات خود در عراق و سوریه را از دست داده و متحمل شکست بی سابقه و به دور از انتظار شده است.
این روزنامه در ادامه گزارش خود می نویسد: در حال حاضر تعدادی از باقی ماندگان این گروه تروریستی در بیایان های بین عراق و سوریه سرگردان هستند و تلاش می کنند که جایگاهی برای ادامه حیات خود بیابد.
در ادامه این گزارش امده است: داعش در دو روز گذشته در سوریه متحمل شکست بی سابقه ای شد و آخرین سنگر خود را از دست داد و پایان حیات دولت داعش توسط ایران اعلام شد.
داعش درخلال سیطره خود درعراق، سوریه و برخی نقاط دیگر به طور مستمر به اقدامات جنایتکارانه دست می زد و طی یک و دوسال اخیر دامنه اقدامات جنایتکارانه گروه ترویستی داعش به بعضی از کشورهای اروپایی و غربی نیز کشانده شده بود.
نیروهای ارتش و مردمی عراق و نیروهای مسلح سوریه و مردمی این کشور با همپیمانان خود، توانستند آخرین ضربه های مهلک را بر پیکر این گروه تروریستی که از حمایت تعدادی از کشورهای غربی و همپیمانان عربشان برای بر همزدن امنیت و تسلط بر بعضی از کشورهای منطقه، بوجود آمده بودند، با تحمل شکست های پی درپی به مرز نابودی کشانده شوند و هم اکنون غرب نگران این است که بقایای این گروه تروریستی که خیلی از آنان از کشورهای اروپایی و یا دیگر کشورها به سوریه و عراق برای برهم زدن امنیت و تخریب زیر ساختارهای سوریه، عراق، لیبی، افغانستان و دیکر کشورهای منطقه ساخته و پرداخته شده بودند، پس از دست دادن آخرین سنگر خود در سوریه و عراق، به کشورهای خود بازگردند و برای غرب ایجاد نا امنی کنند.
اروپام**۴۶۲*شبس*۱۴۸۸ *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =