در مسابقات جهانی اعتماد به نفسم کم شده بود/ بیرانوند خیلی خوب و حرفه‌ای کار می‌کند

دارنده ۲ مدال طلا و یک نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری گفت: با ۴ کیلوگرم افت وزن روبرو شدم و همین مسئله باعث شده بود در روز مسابقه اعتماد به نفسم کم شود.

علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکردش در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان اظهار داشت: از پیش از مسابقات فکر می‌کردم که بتوانم چنین وزنه‌هایی را بالای سر ببرم. البته با توجه به این که مریض شده بودم با ۴ کیلوگرم افت وزن روبرو شدم و همین مسئله باعث شده بود در روز مسابقه اعتماد به نفسم کم شود.

وی ادامه داد: رکورد من حدود ۱۰، ۱۵ کیلوگرم بیشتر از رکوردی است که در مسابقات جهانی بالای سر بردم. با این حال خوشحالم که توانستم با این رکوردها ۲ مدال طلا و یک برنز مسابقات جهانی را کسب کنم.

ملی‌پوش دسته ٔ ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در المپیک هم صاحب مدال شود یا خیر، گفت: اگر مصدوم نشوم و تمریناتم را به خوبی دنبال کنم می‌توانم مدال المپیک هم بگیرم.

هاشمی در پایان در مورد عملکرد بیرانوند به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: بیرانوند خیلی خوب و حرفه‌ای کار می‌کند و خوشبختانه ما هم توانستیم مدال کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =